صوتی و تصویری

عرضه تلویزیون های شیائومی سری F2 مجهز به Fire TV

شیائومی از عرضه تلویزیون های سری شیائومی F2 خود با پلتفرم Fire TV در بازارهای جهانی با قیمت پایه 399 یورو خبر داد. این تلویزیون در سه سایز 43 اینچ، 50 اینچ و 55 اینچ موجود است. در مد معمولی شیائومی، تعداد زیادی ویژگی عالی را با قیمت رقابتی در اختیار خواهید داشت.

تلویزیون های سری F2 شیائومی مجهز به Fire TV دارای طراحی بدون حاشیه است، بنابراین محتوای شما بسیار غوطه ورتر است و با دو پایه در پایه از روی سطح بلند می شود. خروجی 4K UHD با پشتیبانی از MEMC 60 هرتز (هموارسازی حرکت) دریافت خواهید کرد تا محتوا واقعی تر به نظر برسد. در بخش صوتی، DTS-Virtual:X، Dolby Audio و DTS-HD را دریافت می‌کنید که این شرکت ادعا می‌کند صدای فراگیر سینمایی را ارائه می‌دهد.

با Fire TV داخلی، مشتریان می‌توانند به مجموعه وسیعی از سرگرمی‌های موجود از برنامه‌هایی مانند نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و غیره لذت ببرند (اشتراک‌ها ممکن است لازم باشد). با کنترل از راه دور صوتی همراه با الکسا، مشتریان می توانند به راحتی کانال ها را تغییر دهند، اپلیکیشن ها را اجرا کنند، عناوین را جستجو کنند، موسیقی پخش کنند و دستگاه های خانه هوشمند را فقط با صدای خود کنترل کنند. Apple Airplay همچنین روی تلویزیون های سری F2 شیائومی با Fire TV تعبیه شده است که امکان ارسال مستقیم از دستگاه های تلفن همراه را فراهم می کند.

وب سایت فرانسوی شیائومی اکنون تلویزیون جدید را فهرست کرده است. مدل 43 اینچی 399 یورو، مدل 50 اینچی 449 یورو و مدل 55 اینچی 499 یورو قیمت دارد. به نظر می رسد که کاربران فرانسوی و آلمانی می توانند تلویزیون بخرند، اما مشتریان در بریتانیا و ایالات متحده نمی توانند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا