موبایل و تبلت

معرفی Dizo Watch D با نمایشگر بزرگ

برند پوشیدنی Dizo متعلق به ریلمی، به تازگی از یک ساعت هوشمند جدید به نام Watch D رونمایی کرده است. این ساعت جدید از یک نمایشگر لمسی بزرگ 1.8 اینچی LCD مربعی شکل با لبه های خمیده در هر طرف بهره می برد و یک قاب فلزی برای این پوشیدنی در نظر گرفته شده است.

میزان روشنایی صفحه نمایش به 550 نیت می رسد که برای ساعتی در این بخش قیمتی قابل توجه است. به علاوه بیش از 150 واچ فیس را ارائه می دهد که برخی از آنها دارای ویجت های قابل تنظیم نیز هستند. ظرفیت باتری 350 میلی آمپر ساعت است که به گفته دیزو تا 14 روز دوام می آورد. Watch D دارای شارژ مغناطیسی است و زمان شارژ 0 تا 100 درصد حدود 2 ساعت است.

Dizo Watch D از بیش از 110 حالت ورزشی، هم در فضای داخلی و هم در فضای باز، از جمله شنا کردن، پشتیبانی می کند، زیرا ضد آب 5ATM است. همچنین یک سنسور نظارت SpO2، مانیتور ضربان قلب، گام شمار، نظارت بر خواب و بسیاری ویژگی های دیگر وجود دارد که می توان از طریق برنامه Dizo آن را کنترل کرد. این شرکت Watch D را در پنج رنگ مختلف – مشکی، سفید، صورتی، سبز و آبی ارائه می‌کند. دیزو قیمت پایه این ساعت در زمان عرضه را 25 دلار اعلام کرده ولی پس از آن به 38 دلار خواهد رسید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا