ریزر از کنترلر موبایلی جدید Kishi V2 رونمایی کرده که با قیمت 99 دلاری آن می تواند گوشی اندرویدی شما را برای ارائه تجربه ای شبیه به کنسول دستی تری در اختیار شما قرار دهد. از نظر چیزهای جدید نسبت به نسخه قبلی، Kishi V2 دارای برخی ویژگی های سخت افزاری مشترک با کنترلر Wolverine V2 Razer است. یعنی اینکه دکمه‌های آن به جای ممبران از میکروسوئیچ‌ها استفاده می‌کنند، بنابراین یک حس کلیکی خواهند داشت. همچنین، دو دکمه ماکرو در نزدیکی ماشه‌ها وجود دارد، یکی در هر طرف، که می‌توان آنها را با یک اپلیکیشن موبایل برنامه‌ریزی کرد.

چیزهای زیادی در مورد Kishi V2 وجود دارد که از کنترلر Backbone One برای آیفون به نظر می رسد. برای شروع، Kishi V2 از یک طراحی پل پشتی قابل تمدید مشابه به جای مکانیزم تاشو نه وحشتناک اما کمتر بصری نسبت به نسخه اصلی استفاده می کند. این به شما امکان می دهد به راحتی گوشی خود را از کنترلر وارد یا خارج کنید و این تضمین می کند که گوشی های بیشتری با هم سازگار هستند. برای اینکه حس سازگاری را به شما القا کند، کنترلر جدید می‌تواند با گوشی‌های بزرگ پیکسل 6 و 6 پرو و همچنین گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 سامسونگ مناسب باشد. هر چیزی کوچکتر از آن باید خوب کار کند و اگر گوشی شما قاب دارد، برداشتن یکی از درج های لاستیکی از پیش نصب شده ممکن است به جا افتادن آن کمک کند.

Kishi V2 از شارژ USB-C پشتیبانی می کند، اما به طرز ناامیدکننده ای فاقد جک هدفون است، همانطور که در Backbone One یافت می شود. شباهت ها به Backbone عمیق تر از طراحی کنترلر است. ریزر برنامه Nexus، مرکز بازی خود را برای دارندگان Kishi و Kishi V2 ساخته است تا بتوانند بازی‌های موبایل و سرویس‌های استریم را راه‌اندازی کنند، گیم‌پلی را در فیس‌بوک و یوتیوب پخش کنند.

برخلاف Backbone، راه حل ریزر برای استفاده رایگان است و برای دسترسی به همه ویژگی های آن نیازی به اشتراک ندارد. باید دید که آیا Nexus می تواند با رابط بسیار ظریفی که Backbone ساخته است، رقابت کند یا خیر. Kishi V2 دارای یک دکمه اختصاصی Nexus در زیر استیک آنالوگ سمت راست است، بنابراین به نظر می رسد ریزر نرم افزار جدید خود را جدی گرفته است. ریزر امروز نسخه اندروید را عرضه می کند، اما تایید کرد که نسخه آیفون به زودی عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *