واتس‌اپ در چند ماه گذشته چندین ویژگی از جمله واکنش‌های ایموجی به سبک iMessage، افزایش محدودیت اشتراک‌گذاری فی، ویژگی‌های جدید یادداشت صوتی و موارد دیگر را به دست آورده است. اما اپلیکیشن پیام رسانی متعلق به متا حال و حوصله ای برای کاهش سرعت ندارد. این برنامه اکنون محدودیت اندازه گروه را از 256 نفر به 512 نفر افزایش می دهد.

واتس اپ ماه گذشته اعلام کرد که محدودیت شرکت کنندگان برای گروه ها را دو برابر می کند. همانطور که توسط WABetainfo مشاهده شد، این تغییر اکنون با آخرین به روز رسانی بتا در اندروید، iOS و دسکتاپ برای کاربران آغاز شده است. در مقایسه با محدودیت 200000 شرکت کننده تلگرام بسیار ضعیف است. با این وجود، هنوز هم پیشرفت بزرگی را نسبت به محدودیت 256 عضو نشان می دهد، بنابراین ما با خوشحالی آن را قبول خواهیم کرد.

واتس اپ در آخرین اطلاعیه رسمی خود نوشت: یکی از مهمترین درخواست هایی که به طور مداوم دریافت کرده ایم، گزینه اضافه کردن افراد بیشتر به یک چت است، بنابراین اکنون به آرامی توانایی اضافه کردن 512 نفر به یک گروه را ارائه می‌کنیم.

امکان اضافه کردن حداکثر 512 نفر به یک گروه با آخرین نسخه بتا واتس اپ به طور گسترده در دسترس است. این نسخه با واتس اپ نسخه بتا 2.22.12.10 در اندروید و نسخه 22.12.0.70 در iOS ارائه می شود. انتظار می رود این ویژگی به زودی در نسخه پایدار این اپلیکیشن نیز وارد شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *