موبایل و تبلت

سامسونگ از گلکسی F13 رونمایی کرد

امروز سامسونگ گلکسی F13 را در هند معرفی کرد. این گوشی با یک تفاوت عمده شبیه به گلکسی M13 است – ضخیم تر است تا جایی برای باتری بزرگتر 6000 میلی آمپر ساعتی باز کند. گلکسی F13 مجهز به چیپست اگزینوس 850 و رم 4 گیگ است و دارای دو گزینه ذخیره سازی و یک اسلات اختصاصی microSD برای حداکثر 1 ترابایت بیشتر می باشد.

این گوشی صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با وضوح فول اچ دی پلاس دارد و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بر روی یک بریدگی Infinity-V در بالا نصب شده است. در پشت سه دوربین وجود دارد که از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در یک جزیره مستطیل شکل، بهره می برد.

این باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی عرضه می‌شود که به سرعتی که برخی از رقبا ارائه می‌دهند نزدیک نیست، بنابراین بهتر است این یک شب را مصرف کنید. به گفته این شرکت، گلکسی F13 یک گوشی دو سیم کارته است و دارای سوئیچ خودکار داده از یک کارت به کارت دیگر خواهد بود که به گفته این شرکت، برای دستگاهی در این محدوده قیمت پایین اولین مورد است.

این گوشی دارای One UI مبتنی بر اندروید 12 است. یکی دیگر از ویژگی‌های آن محافظت از اطلاعات شخصی Samsung Knox Security از جمله چهره و اثر انگشت است که برای باز کردن قفل استفاده می‌شود. گلکسی F13 در رنگ‌های آبی آبی، سبز شبانه و مسی طلوع آفتاب عرضه می‌شود. قیمت نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی به ترتیب 155 دلار و 167 دلار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا