اگر مشتاق به دست آوردن دوربین Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K Pro بوده‌اید، اما به دلیل قیمت بالای 2500 دلاری آن به تعویق افتاده‌اید، در اینجا چند خبر خوب برای شما داریم. Blackmagic Design، شرکتی که در پشت این دوربین‌های بسیار پرطرفدار قرار دارد، اخیراً نسخه جدیدتر و کمی مقرون به صرفه‌تر دوربین را با نام کمی متفاوت و حذف یک ویژگی واحد معرفی کرده است.

جدیدترین دوربین 6K این شرکت، Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2 نام دارد، دستگاهی که عکاسان می توانند با قیمت تقریبی 2000 دلار خریداری کنند. نگاهی گذرا به مشخصات مقایسه ای 6K Pro و G2 نشان می دهد که نسخه G2 به اندازه مدل “پرو” 2021 ماشینی توانمند است. آنها مشخصات سخت افزاری تقریباً یکسانی دارند و پس از بررسی دقیق، تنها ویژگی گم شده در این دوربین، به نظر می رسد فیلترهای ND داخلی باشد.

با معرفی دوربین جیبی Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2، مجموعه دوربین های پاکت با قابلیت 6K Blackmagic به سه افزایش یافته است. با این حال، به نظر می‌رسد این شرکت به‌طور بی‌سروصداً ارجاعات به نسل اول دوربین فیلم‌برداری با قابلیت 6K به نام Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K را از ویژگی‌های آنلاین خود حذف کرده، که شاید نشان دهنده این باشد که این محصول به پایان چرخه عمر خود رسیده است.

Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2 از همان حسگر از نوع CMOS با ابعاد Super35 به عنوان پسر عموی گران قیمت خود استفاده و از اکوسیستم لنز EF یکسان پشتیبانی می کند. صفحه نمایش بزرگ 5 اینچی روی دوربین یک LCD خازنی بوده که وضوح 1080 در 1920 پیکسل دارد. این دوربین مانند نزدیک‌ترین خویشاوند خود، طیف گسترده‌ای از رزولوشن‌های تصویربرداری را به کاربران نهایی ارائه می‌دهد که شامل 6K، 6K 2.4:1 5.7K، 4K DCI و استاندارد 4K (Ultra HD) است. منظره یاب OLED اختیاری با استفاده از یک کانکتور اختصاصی در بالای دوربین متصل می شود. برای کسانی که از دوربین اصلی Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K ارتقا می یابند، عمر باتری افزایش یافته ارائه شده توسط سبک بزرگتر NP-F570، باتری سونی یک تغییر خوشایند خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *