موبایل و تبلت

سامسونگ آپدیت One UI 5.0 بتا را برای سری گلکسی اس 22 عرضه شد

اولین نسخه بتای عمومی One UI 5.0 در ماه جولای انتظار می رفت، اما یک تاخیر کوچک وجود داشت. سرانجام عرضه تدریجی آن آغاز شده و سری S22 – گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 اولترا – در آلمان شروع شد. نسخه فریمور S90xBXXU2ZHV4 است.

One UI 5.0 ویژگی های جدیدی را که بخشی از اندروید 13 هستند و همچنین کار خود سامسونگ را به ارمغان می آورد. تجربه کاربری با انیمیشن های روان تر و مرکز اعلان های بازطراحی شده بهبود می یابد. تشخیص اپتیکال کاراکتر در گالری فعال است و به شما امکان می دهد متن را از اسکرین شات کپی کنید. علاوه بر این، برخی از پیشنهادات هوشمند بر اساس متن ظاهر می شوند، به عنوان مثال. گرفتن عکس از یک شماره تلفن یا یک آدرس وب به شما امکان می دهد با یک ضربه تماس یا بازدید کنید.

تغییرات دیگر در این بروزرسانی شامل مواردی نظیر ژست برای فعال کردن مولتی تسکینگ در اسپلیت اسکرین، ویجت‌های قابل انباشته شدن، گزینه‌هایی برای فیلتر کردن اعلان‌ها از برنامه‌های پر سر و صدا، بهبود تنظیمات صدا و لرزش، جستجوی بهتر در My Documents، ویژگی‌های جدید برای روتین‌های Bixby، ایموجی‌های جدید و غیره است.

اکنون اپلیکیشن دوربین یک هیستوگرام را در حالت حرفه ای نشان می دهد. یک نوار بزرگنمایی جدید وجود دارد که به شما امکان می دهد با یک دست بزرگنمایی کنید و حالت غذا برای لنز تله فوتو فعال است. ویژگی واترمارکینگ به شما امکان می دهد زمان و تاریخ را روی هر عکس یا سایر اطلاعات تعریف شده توسط کاربر مهر بزنید.

سامسونگ DeX نیز بهبود یافته است، به خصوص نوار وظیفه. یک دکمه جستجوی جدید در آنجا وجود دارد و با ضربه زدن روی تاریخ، ویجت تقویم نمایش داده می شود. اعلان‌های برنامه‌ها به صورت نقاط قرمز روی نوار وظیفه ظاهر می‌شوند. کلیک راست بر روی یک برنامه دسترسی سریع به عملکردهای انتخابی را ارائه می دهد. همچنین، پشتیبانی از صفحه کلیدهای فیزیکی با تصحیح املا و ورودی ایموجی افزایش یافته است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا