ریزر امروز DeathAdder V3 Pro جدید را معرفی کرد که آخرین نسخه از پرفروش‌ترین سری ماوس DeathAdder Razer است. Razer DeathAdder V3 Pro با برخورداری از جدیدترین فناوری‌های پیشرو در صنعت ماوس این شرکت، مانند فناوری Razer HyperSpeed Wireless و فناوری جدید Razer HyperPolling، همراه با طراحی ارگونومیک فوق‌العاده سبک جدید، بهترین متحد گیمرها برای اوج عملکرد در بازی‌های رقابتی است.

با DeathAdder V3 Pro، پیروزی شکل جدیدی به خود می گیرد. شیارهای راحت با شعله‌های کاهش‌یافته در کناره‌ها، چسبندگی و پشتیبانی بهتری برای دست فراهم کرده و با یک فرم ارگونومیک بهبود یافته برای راحتی، لمس و حمل سبک تر همراه شده اند. علاوه بر این، چرخ اسکرول، دکمه‌ها و تکیه‌گاه کف دست همگی برای دسترسی بیشتر بهتر شده اند.

فرم ارگونومیک نمادین و مینیمال ظاهری که با بازخوردهای برتر ورزش های الکترونیکی اصلاح شده، اکنون در هر دو رنگ سیاه و سفید با وزن تنها 63 گرم و 64 گرم در دسترس است. DeathAdder V3 Pro، بیش از 25 درصد سبک تر از مدل قبلی خود بوده، عمر باتری آن تا 90 ساعت است و به راحتی از طریق USB Type-C با کابل شارژ Razer Speedflex درون جعبه قابل شارژ است.

در قلب DeathAdder V3 Pro سنسور اپتیکال Razer Focus Pro 30K با دقت وضوح 99.8 درصد قرار دارد. این سنسور جدید قدرتمند به مجموعه ای از عملکردهای هوش مصنوعی مانند ردیابی هوشمند، همگام سازی حرکت و قطع نامتقارن برای عملکرد نهایی در بالاترین سطوح بازی مجهز شده است. DeathAdder V3 Pro همچنین به سوئیچ‌های ماوس اپتیکال Razer Gen-3 مجهز شده تا دوبار کلیک ناخواسته کاملاً صفر شود و تاخیری در بازپرداخت وجود نداشته باشد. این سوئیچ های اپتیکال فوق سریع و قابل اعتماد برای 90 میلیون کلیک رتبه بندی شده اند.

Razer HyperPolling Wireless Dongle که در 22 ژوئیه ارائه شد، اولین دانگل ماوس بی سیم است که قادر به نرخ نظرسنجی بی سیم واقعی 4000 هرتز می باشد. این ماوس برای که بازی‌های رقابتی بسیار واکنش‌گرا طراحی شده‌، می‌تواند استاندارد بالاتری از عملکرد بی‌سیم را با ارتقای عالی ارائه دهد. این ماوس قرار است به همرا دانگل بیسیم HyperPolling Wireless Dongle با قیمت 164.99 دلار راهی بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *