صوتی و تصویری

معرفی تراشه مدیاتک Pentonic 700 برای تلویزیون های 4K

حدود چند روز قبل، مدیاتک چیپست T830 را برای روترها و دستگاه های هات اسپات موبایل معرفی کرد. اکنون سازنده نیمه هادی تایوانی پردازنده Pentonic 700 را برای تلویزیون های پرچمدار و رده بالا عرضه کرده است. سال گذشته، این شرکت پنتونیک 2000 را برای تلویزیون های 8K معرفی کرد.

پردازنده کاملاً جدید Pentonic 700 برای تلویزیون‌های هوشمند پریمیوم 4K 120Hz دارای یک موتور پردازش هوش مصنوعی قدرتمند برای بهبود کیفیت تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی، Dolby Vision IQ با پشتیبانی از جزئیات دقیق، MEMC یکپارچه 4K 120Hz و بهینه‌سازی‌های بازی است. پنتانویک 700 از فناوری‌های APU Super Resolution، AI-Picture Quality و AI-PQ Object Recognition مدیاتک پشتیبانی می‌کند.

پردازنده جدید همچنین دارای حالت Auto Low Latency Mode (ALLM) HDM 2.1 است که تاخیر نمایشگر را کاهش می دهد تا تجربه بازی روانی داشته باشید. همچنین دارای پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر 4K 144Hz (VRR) است. این پردازنده از حالت‌های تصویر به تصویر (PbP) و تصویر در تصویر (PiP) است که به کاربران امکان می‌دهد رویدادهای ورزشی زنده یا چت ویدیویی را در حین محتوا در دستگاه‌های خانگی خود به طور همزمان تماشا کنند. پردازنده  Pentonic 700 از WiFi-6E و WiFi-7 آینده و همچنین اتصال بلوتوث 5.0 نیز پشتیبانی می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا