موبایل و تبلت

سامسونگ گلکسی A04s با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

سری گلکسی A یک عضو جوان جدید دارد – دنباله ای برای A03s از سال گذشته و ارتقای A04 اخیر. مدل جدید در شمال اروپا بدون برگزاری مراسم معرفی ظاهر شد، بنابراین جزئیات در دسترس بودن هنوز اعلام نشده است. گلکسی A04s یک گوشی اقتصادی و توانمند است. این گوشی با اندروید 12 و One UI Core 4.1 عرضه شده که نسخه‌ای از رابط کاربری سفارشی سامسونگ است.

این شرکت در مورد چیپست اشاره ای نکرده، اما احتمالا تراشه اگزینوس 850 است. این تراشه مجهز به هشت هسته Cortex-A55 سریعتر از Helio P35 گلکسی A03s است و از آنجاکه یک تراشه 8 نانومتری بوده، باید به طور قابل توجهی کارآمدتر از تراشه 28 نانومتری Unisoc در گلکسی A04 فعلی باشد. علاوه بر این، گلکسی A04s با 3 یا 4 گیگابایت رم و 32، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. این گوشی دارای یک اسلات microSD است، بنابراین می توانید به راحتی موارد بیشتری را اضافه کنید.

یکی دیگر از ارتقاء در مدل “s” نمایشگر است – هنوز یک صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسل (20:9) بوده، اما اکنون دارای نرخ تازه سازی نرم تر 90 هرتز (از 60 هرتز استاندارد) است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی معمولی بر روی نمایشگر قرار دارد. ماژول دوربین قرار گرفته در پشت گوشی شامل سنسورهای 50 مگاپیکسلی اصلی، 2 مگاپیکسلی عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو است.

باتری آن مانند سایر مدل های A0x دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است. برای 90 ساعت پخش موسیقی یا مرور وب (از طریق Wi-Fi) به مدت 21 ساعت کافی است. یکی از بهبودهایی که در اینجا بسیار مورد نیاز است این است که شارژ از طریق USB-C انجام می شود. هنوز هم فاقد شارژ سریع است، اما خوشحالیم که پورت microUSB از بین رفته است. قبل از پایان باید به چند مورد دیگر نیز اشاره کنیم. جک 3.5 میلی متری هدفون با پشتیبانی از Dolby Atmos وجود دارد. در نهایت یک حسگر اثرانگشت در کنار آن قرار دارد. در مورد قیمت سامسونگ گلکسی A04s صحبتی نشده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا