موبایل و تبلت

ردمی A1 معرفی شد: اندروید 12 و نمایشگر اچ دی پلاس

شیائومی به تازگی از گوشی جدید ردمی A1 در هند معرفی کرد. این اولین گوشی از سری گوشی‌های هوشمند اقتصادی جدید Redmi A است. بیایید بررسی کنیم که چه چیزی ارائه می دهد.

ردمی A1 صفحه نمایش 6.52 اینچی (LCD) با وضوح 1600 در 720 پیکسل و بریدگی قطره ای ساخته شده است. این گوشی مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو A22 با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره سازی eMMC 5.1 جفت شده است. به دلیل سخت افزار سطح پایین، این گوشی اندروید 12 تقریباً موجودی را بدون پوسته MIUI بوت می کند. در نتیجه، باید تجربه بهتری نسبت به گوشی های هوشمند سطح پایه قبلی شیائومی ارائه دهد.

علاوه بر این، دارای یک سیستم دوربین دوگانه در پشت بوده که از یک سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در جلو، دوربین 5 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های آن می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت 4G، وای فای تک باند، بلوتوث 5.0، GNSS، جک هدفون 3.5 میلی متری و اسلات کارت MicroSD اختصاصی اشاره کرد.

در نهایت، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی (شارژر موجود در جعبه خرده فروشی) پشتیبانی می شود. Redmi A1 در یک پیکربندی با 2 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ارائه شده که با قیمت81 دلار در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا