آمازون امروز Kindle Scribe را معرفی کرد؛ بزرگترین Kindle این شرکت تا کنون و برای اولین بار با ورودی قلم برای خواندن و نوشتن در حال حرکت. Kindle Scribe دارای صفحه نمایش بزرگ لمسی 10.2 اینچی Paperwhite است. این دستگاه یک خودکار استاندارد دارد که در صورت عدم استفاده به صورت مغناطیسی به کناره دستگاه متصل می شود. همچنین می‌توانید یک خودکار Premium دیگری را انتخاب کنید که دارای یک پاک‌کن در انتهای دیگر و یک دکمه میانبر برای جابه‌جایی بین خودکار، هایلایتر و موارد دیگر است.

Kindle Scribe از افزودن یادداشت های دست نویس به کتاب ها با استفاده از ویژگی یادداشت چسبنده پشتیبانی می کند. Sticky notes به‌طور خودکار بر اساس کتاب مرتب می‌شوند و همچنین بین دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شوند. این دستگاه همچنین دارای ویژگی های یادداشت برداری و ژورنال است، با الگوهایی مانند کاغذ خط دار، کاغذ خالی، فهرست کارها و موارد دیگر. یادداشت ها را می توان بر اساس پوشه سازماندهی و جستجو کرد و همچنین همگام سازی کرد.

همچنین می‌توانید فایل‌های PDF را برای علامت‌گذاری یا امضای آنها به دستگاه ارسال کنید و Sticky notes را در اسناد Microsoft Word درج کنید. گزینه ارسال مستقیم اسناد به Kindle Scribe از طریق Word در سال 2023 ارائه خواهد شد. جدای از آن، Kindle Scribe کم و بیش یک Kindle Oasis بزرگ است که تنها تفاوت آن عدم وجود دکمه های چرخش صفحه و مقاومت در برابر آب است. Kindle Scribe در نسخه های 16/32/64 گیگابایتی عرضه خواهد شد و با قلم استاندارد از 339 دلار شروع می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *