نرم افزار و اینترنت

پشتیبانی از اپلیکیشن اندروید در ویندوز 11 حالا در چندین کشور موجود است

مایکروسافت تایید کرده است که اکنون پشتیبانی از اپلیکیشن اندروید را برای کاربران ویندوز 11 در 21 کشور دیگر عرضه می کند. از روز سه شنبه، WSA (زیر سیستم ویندوز برای اندروید) برای همه کاربران ویندوز 11 برای دانلود در دسترس قرار گرفت تا پشتیبانی از برنامه اندروید فعال شود.

به لطف این بروزرسانی، کاربران بیشتری می توانند از مجموعه محدودی از اپلیکیشن های اندرویدی که می توانند از مایکروسافت استور دانلود شوند، استفاده کنند. مایکروسافت بیان کرد که دستگاه باید حداقل 8 گیگابایت رم (16 گیگابایت توصیه می شود)، یک SSD (درایو حالت جامد)، نسل هشتم پردازنده Core i3 اینتل یا بالاتر داشته و تنظیمات پلتفرم ماشین مجازی نیز باید فعال باشد.

اگر می‌خواهید پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید را در دستگاه ویندوز خود فعال کنید، می‌توانید به Microsoft Store > download ‘Amazon Appstore’ > and install ‘Windows Subsystem for Android’ بروید. پس از نصب، فروشگاه Appstore آمازون را باز کنید و با یک حساب کاربری آمازون وارد شوید تا برنامه را مرور کنید. در حال حاضر برنامه‌های زیادی از فروشگاه Appstore آمازون در دسترس نیست، اما راه‌هایی وجود دارد که برنامه‌ها را به محتوای دلخواه خود اضافه کنید.

WSA برای ویندوز 11 اکنون برای کاربران آندورا، اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، جبل الطارق، گرنزی، ایرلند، جزیره من، ایتالیا، ژاپن، جرسی، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ، موناکو، سان مارینو، اسپانیا، سوئیس، بریتانیا، ایالات متحده، شهر واتیکان/سریر مقدس عرضه می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا