صوتی و تصویریگجت و پوشیدنی

آمازون مدل های جدید نسل پنجم Echo Dot را با شبکه Eero mesh رونمایی کرد

آمازون امروز سه مدل جدید Echo Dot، شامل Echo Dot استاندارد، Echo Dot with Clock و Echo Dot Kids را معرفی کرد. این سه مدل اساساً در اکثر موارد یکسان هستند.

Echo Dot استاندارد اکنون دارای یک درایور جدید سفارشی با دامنه کامل است که بالاترین گشت و گذار در بین سایر Echo Dot دارد و ادعا شود که صدای واضح تری ارائه داده و عملکرد باس را دو برابر می کند در حالی که همان اندازه است.

Echo Dot اکنون دارای یک سنسور دما نیز است که به شما امکان می‌دهد از الکسا بخواهید که فن هوشمند شما را هنگامی که بیش از حد گرم می‌شود روشن کند. همچنین یک شتاب سنج برای فعال کردن حرکات ضربه ای وجود دارد. مفیدترین ویژگی جدید، شامل شبکه‌های مش است که به لطف Eero، آمازون آن را در سال 2019 خریداری کرد.

مدل‌های جدید Echo Dot اساساً به عنوان توسعه‌دهنده‌های بی‌سیم مش برای بهبود عملکرد Wi-Fi در سراسر خانه شما با Eero Built-in عمل می‌کنند. هر واحد می تواند 1000 فوت مربع پوشش به شبکه موجود شما اضافه کند. آمازون همچنین ویژگی Eero Built-in را به مدل‌های نسل چهارم اکو و نسل چهارم اکو دات اضافه خواهد کرد که اولی آن را در 20 اکتبر و دومی در ماه‌های آینده دریافت خواهد کرد.

نسل پنجم Echo Dot with Clock با مدل استاندارد یکسان است، با این تفاوت که دارای صفحه نمایش ماتریس نقطه ای با تراکم بالا ارتقا یافته است. علاوه بر زمان، همچنین می‌توانید نام عنوان آهنگ یا هنرمندی که در حال پخش است، آب‌وهوا، محاسبه یا واحد اندازه‌گیری، زمان رویدادهای تقویم و موارد دیگر را وقتی از الکسا درخواست کرده، مشاهده کنید.

Echo Dot Kids با Echo Dot استاندارد یکسان است اما در دو الگوی منحصر به فرد، جغد و اژدها ارائه می شود. مشترکین آمازون کیدز پلاس صداهای الکسای جدید مخصوص این دو نوع را نیز دریافت خواهند کرد. یک سال اشتراک آمازون کیدز پلاس و دو سال ضمانت بدون نگرانی دریافت می کنید. قیمت Echo Dot 50 دلار و Echo Dot with Clock و Echo Dot Kids هر کدام 60 دلار است.

آمازون همچنین نسل دوم مدل Echo Auto را برای استفاده در ماشین شما معرفی کرد. این یک طراحی باریک‌تر دارد و دارای یک پایه چسب جدید برای انعطاف‌پذیری بیشتر در قرارگیری است. قیمت این مدل 55 دلار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا