آموزش

نحوه لینک کردن Nintendo Network ID به حساب نینتندو

اگر مدت زیادی است که از طرفداران نینتندو بوده اید، ممکن است متوجه شده باشید که پس از انتشار نینتندو سوییچ، نینتندو Nintendo Network ID را به نفع Nintendo Account کنار گذاشته است. داشتن چندین حساب نینتندو برای پیگیری می تواند گیج کننده باشد. بنابراین اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه حساب‌های نینتندو خود را با لینک دادن Nintendo Network ID به حساب نینتندو خود یکپارچه کنید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تفاوت بین شناسه Nintendo Network ID و Nintendo Account چیست؟

Nintendo Network ID یک حساب کاربری است که به کاربر امکان دسترسی به خدمات آنلاین مانند eShop، Miiverse و Wii U Chat در کنسول های Wii U و 3DS را می دهد. از طرف دیگر، Nintendo Account یک حساب آنلاین است که به شما امکان می دهد از خدمات آنلاین مانند فروشگاه اینترنتی و بازی آنلاین در کنسول نینتندو سوییچ استفاده کنید. یک Nintendo Account همچنین به کاربر اجازه دسترسی به سیستم My Nintendo Rewards را می دهد.

نحوه اتصال از طریق کامپیوتر یا گوشی هوشمند

دو راه برای پیوند دادن شناسه شبکه نینتندو به حساب نینتندو وجود دارد. با این حال، ساده ترین راه، از طریق وب سایت حساب نینتندو است. اگر می خواهید حساب های خود را با استفاده از رایانه یا گوشی هوشمند لینک دهید، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

  • به وب سایت اکانت نینتندو بروید و نام کاربری و رمز عبور خود را نوشته تا وارد سیستم شوید.
  • به پایین بروید تا بخش Linked Accounts را پیدا کنید.
  • Edit را فشار دهید.
  • Nintendo Network ID را انتخاب کنید و نام کاربری و رمز عبور خود را برای لینک دادن حساب های خود وارد کنید.

لینک دادن این حساب‌ها به شما امتیازات پلاتینیوم نینتندو را می‌دهد که می‌توانید در وب‌سایت My Nintendo از آنها استفاده کنید.

نحوه اتصال از طریق نینتندو سوئیچ

اگر ترجیح می‌دهید شناسه شبکه نینتندو خود را با استفاده از نینتندو سوییچ به حساب نینتندو خود پیوند دهید، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید.

  • نماد کاربر خود را از صفحه اصلی Nintendo Switch انتخاب کنید.
  • به Friend Selections بروید، نماد Wii U یا 3DS را با دکمه های L و R برجسته کنید و Next را فشار دهید. اگر دکمه Next خاکستری است و نمی توانید آن را انتخاب کنید، به این معنی است که قبلاً حساب های خود را پیوند داده اید.
  • رمز عبور حساب نینتندو خود را وارد کنید، Ok را فشار دهید، سپس Next را فشار دهید.

  • نام کاربری و رمز عبور Nintendo Network ID خود را وارد کنید و Sign In را فشار دهید تا حساب های خود را پیوند دهید.

منوی نینتندو سوییچ شما باید به نسخه 3.0 یا بالاتر به روز شود، زیرا این نسخه برای نمایش نمادهای Wii U و 3DS مورد نیاز است. بنابراین قبل از شروع فرآیند، مطمئن شوید که سیستم خود را به روز کرده اید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا