موبایل و تبلت

شیائومی از تبلت Redmi Writing Pad رونمایی کرد

شیائومی به تازگی از تبلت جدیدی به نام Redmi Writing Pad رونمایی کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، این دستگاه یک دفترچه یادداشت دیجیتال قابل حمل برای یادداشت برداری، ساختن دودل و نوشتن ساده بدون استفاده از کاغذ و قلم است.

Redmi Writing Pad دارای صفحه نمایش LCD با اندازه 8.5 اینچ است. شیائومی می گوید که صفحه نمایش نور ساطع نمی کند و از خستگی چشم پس از استفاده طولانی مدت جلوگیری می کند. این دستگاه قابل حمل کوچک و سبک وزن است و تنها 90 گرم دارد. دکمه ای در قاب پایینی دستگاه وجود دارد که با استفاده از آن می توان صفحه نمایش را پاک کرد و بلافاصله شروع به ایجاد یک چیز جدید کرد. این دستگاه همچنین دارای یک سوئیچ قفل برای جلوگیری از حذف محتوا از صفحه نمایش است.

Redmi Writing Pad دارای یک قلم است که گرفتن آسان را ارائه می دهد. به فشار حساس است و به کاربران اجازه می دهد با هر ضربه سایه های مختلفی ایجاد کنند. این قلم می تواند به صورت مغناطیسی به کناره دستگاه متصل شود تا دسترسی آسانی داشته باشد. ردمی رایتینگ پد توسط یک باتری بسیار طولانی قابل تعویض تغذیه می شود. وقتی صفحه نمایش پاک می شود، صفحه نمایش ال سی دی کم مصرف فقط مقدار کمی انرژی مصرف می کند. شیائومی می گوید که کاربران می توانند با یک باتری تا 20000 صفحه بنویسند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا