امنیت

هکرها بیش از یک میلیون کارت اعتباری را در دارک وب منتشر کردند

یک بازار دارک وب به نام BidenCash جزئیات بیش از 1.2 میلیون کارت اعتباری را به صورت آنلاین منتشر کرده است. بر اساس گزارش BleepingComputer، اطلاعات فاش شده شامل اطلاعاتی مانند شماره کارت، تاریخ انقضا، شماره CVV، نام دارندگان کارت، نام بانک، انواع کارت، آدرس فیزیکی، آدرس ایمیل، شماره تامین اجتماعی و شماره تلفن است. این اطلاعات برای مجرمان سایبری برای ارتکاب کلاهبرداری مالی و سرقت هویت کافی است.

اکثر کارت ها از آمریکا می باشد، در حالی که بقیه از هند، برزیل، بریتانیا، مکزیک، استرالیا، اسپانیا و چین بودند. برخی از کارت ها قبل از سال 2023 منقضی نمی شوند، در حالی که برخی دیگر تا سال 2026 معتبر خواهند بود. به نظر می‌رسد این افشاگری یک کمپین تبلیغاتی توسط BidenCash برای دامنه‌های فروشگاهی جدید آن است که دامنه‌های اصلی آن مورد حمله انکار سرویس توزیع شده (DDoS) قرار گرفتند. برای اطمینان از دسترسی گسترده تر، مجرمان سایبری URLها را از طریق یک دامنه عمومی وب و همچنین انجمن های مختلف هک و کارتینگ توزیع کردند.

برای محافظت از کارت اعتباری خود در برابر هکرها، همیشه از صحت وب سایتی که جزئیات کارت خود را در آن وارد می کنید، اطمینان حاصل کنید. همچنین در صورت مشاهده تراکنش های مشکوک بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا کارت را مسدود کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا