اپلیکیشن DaVinci Resolve شرکت بلک مجیک دیزاین یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها برای ویرایش ویدیو و تصحیح رنگ در بین سازندگان است. این نرم‌افزار چندین سال است که برای رایانه‌، مک و لینوکس در دسترس بوده است و اکنون در اواخر سال جاری در خط تولید آیپد اپل عرضه می‌شود.

بلک مجیک قصد دارد این اپلیکیشن را در سه ماهه چهارم امسال به عنوان یک اپلیکیشن رایگان در اپ استور برای آیپدهایی که iPadOS 16 یا بالاتر دارند منتشر کند. گزینه ای برای خرید درون برنامه ای برای ارائه مجموعه ویژگی های Resolve Premium وجود خواهد داشت، اگرچه قیمت آن هنوز دقیق نیست. هیچ تاییدی مبنی بر اینکه کدام مدل‌های آیپد به غیر از مدل‌های M1 و M2 پشتیبانی خواهند شد، وجود ندارد.

بلک مجیک تأیید کرد DaVinci Resolve برای آیپد دارای چندین بهینه سازی برای M2 آیپد پرو 12.9 جدید است که شامل عملکرد رندر ProRes بهبود یافته و پشتیبانی از نمایشگر HDR در مدل های 12.9 اینچی آیپد پرو M1 و M2 می شود. نسخه iPadOS همچنین با فایل های پروژه DaVinci Resolve 18 سازگار خواهد بود و از فایل های رسانه ای H.264، H.265، ProRes و Blackmagic RAW پشتیبانی می کند. کاربران همچنین از Apple Pencil، Magic Keyboard و Smart Keyboard Folio و همچنین Magic Trackpad پشتیبانی خواهند کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *