موبایل و تبلت

اوپو رینو 9 و 9 پرو معرفی شد

اوپو امروز از سری رینو 9 در چین رونمایی کرد. این مجموعه شامل سه مدل مانند اوپو رینو 9، رینو 9 پرو و رینو 9 پرو پلاس است. هر سه گوشی تقریباً یکسان به نظر می رسند، با این حال، مجموعه ای از مشخصات کمی متفاوت دارند. بیایید نگاهی به مدل معمولی و حرفه ای در این مقاله بیندازیم.

رینو 9 و 9 پرو ساختار ساندویچی شیشه ای دارند اما فریم آن پلاستیکی است. ضخامت آنها 7.19 میلی متر و وزن آنها 174 گرم است. این گوشی ها دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED خمیده با وضوح 2412 در 1080 پیکسل، تراکم پیکسلی 394PPI و نرخ تازه سازی  120 هرتز هستند. پنل 10 بیتی توسط Asahi Glass AGC DT-Star2 محافظت می شود و حداکثر روشنایی 950 نیت را پشتیبانی می کند.

نوع معمولی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G استفاده می کند، در حالی که مدل پرو توسط چیپست مدیاتک دایمنسیتی 8100 مکس اجرا می شود. دومی همچنین دارای MariSilicon X NPU برای پردازش تصویر است. در هر صورت، هر دو دارای رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 هستند. آنها همچنین همان ColorOS 13 را بر اساس اندروید 13 بوت می کنند.

این دو با همان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی RGBW مجهز به فوکوس خودکار ارائه می‌شوند، با این حال، سیستم‌های دوربین عقب بین این دو متفاوت است. رینو 9 استاندارد دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین مونوکروم 2 مگاپیکسلی است. از سوی دیگر، نسخه پرو دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 و یک واحد 8 مگاپیکسلی فوق عریض است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، سیستم خنک‌کننده گرافیتی و سنسور مادون قرمز اشاره کرد. آخرین اما نه کم اهمیت، هر دو دستگاه توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 67 واتی پشتیبانی می شوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا