مایکروسافت به کاربران ویندوز 11 پیش نمایش یک بروزرسانی را ارائه داده که برخی از مشکلات عملکرد بازی را برطرف می کند. پس از اینکه برخی از کاربران ویندوز 11 که به آخرین نسخه 2022 (22H2) بروزرسانی شده بودند، متوجه مشکلاتی شدند، سازنده نرم افزار ابتدا در مورد مشکلات عملکرد کمتر از حد انتظار در برخی بازی ها در اوایل این ماه هشدار داد.

مایکروسافت در آن زمان گفت: برخی بازی‌ها و اپلیکیشن ها ممکن است عملکردی کمتر از حد انتظار یا لگ در ویندوز 11، نسخه 22H2 داشته باشند. بازی‌ها و اپلیکیشن های تحت تأثیر سهواً ویژگی‌های اشکال‌زدایی عملکرد گرافیک را فعال می‌کنند که قرار نیست توسط کلاینت ها استفاده شود. در حالی که مایکروسافت اپلیکیشن ها و بازی‌های دقیقی را فهرست نکرد، این شرکت به‌روزرسانی ویندوز 11 2022 را برای سیستم‌های دارای بازی‌های آسیب‌دیده مسدود کرد و به افراد توصیه کرد آن‌ها را ارتقا ندهند.

این محافظ حدود یک هفته پیش حذف شد و اکنون مایکروسافت یک تعمیر کامل را صادر کرده است. اگر از Windows 11 2022 Update استفاده می‌کنید، می‌توانید Windows Update را بررسی کنید و پیش‌نمایش به‌روزرسانی KB5020044 را پیدا و آن را نصب کنید. به طور جداگانه، انویدیا همچنین با آخرین بروزرسانی 2022 ویندوز 11 مشکلات اولیه درایور داشت که باعث لاگ و کاهش نرخ فریم شد. انویدیا در ماه سپتامبر مشکلات را برطرف کرد.

آخرین بروزرسانی ویندوز 11 مایکروسافت همچنین شامل رفع اشکالات معمولی است که مایکروسافت در نسخه‌های ماهانه تجمعی ارائه می‌کند، در کنار هشدارهای ذخیره‌سازی جدید برای OneDrive، بهبودهایی در ویژگی Windows Spotlight و موارد دیگر.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *