گجت و پوشیدنی

فیلیپس هدست گیمینگ بی‌سیم TAG 5106 را معرفی کرد

فیلیپس به تازگی یک هدست گیمینگ کاملاً جدید به نام Philips TAG5106 معرفی کرده است. این هدست برای گیمرهایی طراحی شده که به دنبال ترکیبی ایده آل از راحتی، عملکرد صدای برتر و فناوری های پیشرفته بی سیم هستند.

TAG5106 مجهز به یک سیستم بی‌سیم دوگانه که از 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث پشتیبانی می‌کند که گیمرها می توانند به راحتی بین 2.4 گیگاهرتز و اتصال بی سیم بلوتوث با کلیک یک دکمه جابجا شوند. عمر باتری بسیار طولانی 45 ساعته، ساعت ها لذت را، خواه بازی یا گوش دادن به موسیقی یا سایر محتوای صوتی، فراهم می کند. وقتی نوبت به ایجاد یک تجربه بازی واقعاً فراگیر می رسد، صدا به اندازه گرافیک مهم است. فیلیپس TAG5106 مجهز به فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله نسل بعدی DTS Headphone:X 2.0، رندر باس پیشرفته، وضوح صدا، و نشانه های نزدیکی و همچنین سطح جدیدی از آگاهی از فاصله را ارائه می دهد که بین میدان نزدیک و میدان دور تفاوت قائل می شود.

این یک حس استثنایی از واقع‌گرایی ایجاد می‌کند که گیمرها را در مرکز اکشن قرار می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از این تجربه لذت ببرند. اما TAG5106 یک قدم فراتر می رود و درایورهای 50 میلی متری تنظیم شده توسط مهندسان حرفه ای آکوستیک برای ارائه صدای غنی و دقیق به قدری دقیق است که گیمرها می توانند قدم های نزدیک را بشنوند و به آنها برتری رقابتی می دهد. در نهایت، یک میکروفون حذف کننده نویز یک طرفه قابل جدا شدن، مزیت افزوده ای را ارائه می دهد که گیمرها را قادر می سازد تا با هم تیمی های خود به وضوح و آسانی ارتباط برقرار کنند. فیلیپس TAG5106 اکنون با قیمت 74.99 پوند برای خرید در دسترس خواهد بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا