صوتی و تصویری

BOE اولین نمایشگر 600 هرتزی برای لپ تاپ گیمینگ را معرفی کرد

در کنفرانس جهانی صنعت نمایشگر در چین، BOE طیف وسیعی از محصولات آینده را به نمایش گذاشت، از نمایشگرهای مختلف تلویزیون جدید گرفته تا نمایشگر OLED تاشو برای لپ تاپ ها و نمایشگر 600 هرتز برای لپ تاپ های بازی.

اطلاعات زیادی در مورد صفحه نمایش 600 هرتزی در دست نیست، اما این صفحه نمایش 16 اینچی است و در داخل یک لپ تاپ از فروشنده ناشناس نشان داده شده است. BOE پیش از این یک صفحه نمایش دسکتاپ 500 هرتزی را به نمایش گذاشته بود، اما این یک گام بالاتر از آن است. صفحه نمایش لپ تاپ OLED تاشو 17.3 اینچ است و به همین ترتیب شبیه به محصولاتی است که از سامسونگ دیده ایم.

همچنین در این رویداد یک صفحه نمایش 34 اینچی Mini-LED گیمینگ با نرخ تازه سازی 165 هرتز، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه به نمایش گذاشته شد و گفته می شود که استاندارد DisplayHDR 1000 را برآورده می کند و باید نسبت کنتراست 100000:1 داشته باشد. BOE نمایشگرهای Mini-LED خود را برای α-MLED می نامد؛ این شرکت همچنین یک صفحه نمایش تلویزیونی 86 اینچی بر اساس همین فناوری در این رویداد داشت. مشخص نیست که آیا هر یک از این نمایشگرها در محصولات مصرفی خارج از بازار چین ظاهر می شوند یا خیر، اگرچه پنل های لپ تاپ BOE در محصولات فروخته شده در سطح جهانی استفاده شده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا