گجت و پوشیدنی

هواوی از چند ساعت هوشمند جدید رونمایی کرد

هوآوی چند ساعت هوشمند جدید را در رویداد خود در چین معرفی کرد و ما جزئیات هر چهار پوشیدنی جدید را دریافت کرده ایم. در ادامه مقاله با مشخصات هر یک از ساعت های جدید بیشتر آشنا خواهید شد.

هواوی واچ بادز

هواوی واچ بادز یک دستگاه 2 در 1 است که به عنوان ساعت هوشمند معمولی شما کار می کند اما با صفحه نمایشی که باز می شود و یک جفت هدفون TWS را نشان می دهد. این ساعت دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل است. بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده، در حالی که بند ساعت چرمی آن 22 میلی متر است و در رنگ های مشکی و قهوه ای موجود است.

این ساعت هوشمند از نظارت بر ضربان قلب، پایش SpO2، مدیریت خواب و استرس و همچنین غربالگری فیبریلاسیون دهلیزی ضربان قلب و قرائت ECG پشتیبانی می کند. شما همچنین 80 حالت تمرین دریافت می کنید. هدفون ها قابلیت حذف نویز هوش مصنوعی را برای تماس ها و گوش دادن به موسیقی دارند. واچ بادز بدون بند 66.5 گرم وزن دارد در حالی که هدفون هر کدام 4 گرم است. هدفون ها دارای رتبه IP54 هستند در حالی که ساعت به دلیل مکانیسم بازشدن از محافظت رسمی در برابر نفوذ برخوردار نیست.

واچ بادز سیستم عامل HarmonyOS 3 را اجرا می کند و از طریق اتصال بلوتوث 5.2 همگام سازی می شود. هواوی ادعا می کند که عمر باتری این ساعت و هدفون های آن در مجموع 3 روز است. هدفون های بی سیم 4 ساعت پخش موسیقی یا 2.5 ساعت مکالمه با حذف نویز خاموش ارائه می دهند. شارژ کامل از طریق شارژر مغناطیسی اختصاصی 100 دقیقه طول بکشد. هواوی واچ بادز قیمتی برابر با 2988 یوان (429 دلار) دارد و در حال حاضر در چین به فروش می رسد.

هواوی کیدز واچ 5 ایکس و 5 ایکس پرو

هواوی کیدز واچ 5X و 5X پرو جدیدترین ساعت‌های کودک هواوی هستند و صفحه‌نمایش 1.6 اینچی AMOLED با رزولوشن 360×320 پیکسل و دوربین دوگانه در یک پوسته پلاستیکی ساخته شده را ارائه می‌کنند. یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی وجود دارد و هر دو ساعت می توانند 360 درجه بچرخند و حتی به طور کلی از بند ساعت جدا شوند. مدل پرو دارای مزیت افزوده صفحه نمایش تک رنگ ثانویه در پشت خود است که می تواند برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده شود و همچنین نسبت به صفحه اصلی حواس پرتی کمتری دارد.

اتصال سلولار با اسلات فیزیکی نانو سیم کارت و همچنین اتصال Wi-Fi و بلوتوث 4.2 میسر است. هر دو ساعت دارای 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی هستند. کیدز واچ 5X با ابعاد 56.3 در 43.58 در 14.45 میلی‌متر عرضه می‌شود در حالی که مدل پرو کمی ضخیم‌تر بوده و 14.9 میلی‌متر ضخامت و 78.7 گرم وزن دارد. هر دو مدل دارای رتبه IPX8 هستند. نسخه پرو 1989 یوان (286 دلار) قیمت دارد و در رنگ های بنفش و مشکی عرضه می شود در حالی که مدل معمولی 5X با قیمت 1598 یوان (230 دلار) به فروش می رسد.

هواوی واچ GT 3 ProCollector Edition

هواوی واچ GT 3 ProCollector’s Edition چهارمین ساعت هوشمندی است که امروز معرفی شد. همانطور که از نام آن پیداست، نسخه محدودی از ساعت استاندارد Huawei Watch GT 3 Pro با پوشش سرامیکی نانوکریستالی مشکی با عناصر طلایی است. این ساعت در یک سایز 43 میلی‌متری عرضه می‌شود و سال نو انحصاری صفحه‌های ساعت Rabbit را به ارمغان می‌آورد. هواوی Watch GT 3 Pro در چین 4988 یوان (717 دلار) قیمت دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا