موبایل و تبلت

انکر از شارژر طراحی شده برای سری گلکسی اس 23 معرفی کرد

انکر جدیدترین شارژر گالیوم نیترید (GaN) خود را که به طور خاص برای سری گلکسی S23 طراحی شده، عرضه کرده است. این شارژر 313 Ace 45W GaN شارژر نام دارد و می تواند هر سه مدل از سری گلکسی S23 از جمله سامسونگ گلکسی S23 اولترا، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 را شارژ کند.

به گفته شرکت، گلکسی اس 23 اولترا که بالاترین میزان شارژ را دارد تنها در یک ساعت به طور کامل شارژ می شود زیرا این شارژر از Super
Fast Charging 2.0 سامسونگ پشتیبانی می کند. همانطور که گفته شد، شارژر از فناوری GaN (نیترید گالیوم) استفاده می کند و در نتیجه آداپتور شارژ از نظر اندازه جمع و جور است. ابعاد آن 37.8 در 35.1 در 40.9 میلی متر و وزن آن تنها 68 گرم است. بنابراین، 30 درصد کوچکتر از شارژر اصلی سامسونگ است و یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که همیشه در حال حرکت هستند. همچنین دارای شاخک های تاشو است که حمل آن را راحت تر می کند.

علاوه بر این، شارژر Anker 313 Ace 45W GaN دارای ویژگی های ایمنی پیشرفته ای است و از محافظت در برابر اتصال کوتاه، اضافه ولتاژ و دمای بالا بهره می برد. بنابراین، کاربران در هنگام شارژ نگران آسیب دیدن دستگاه خود نخواهند بود. 313 Ace با وجود اندازه کوچکش یک شارژر قدرتمند با سرعت شارژ 45 وات است. از نظر قیمت، شارژر Anker 313 Ace 45W GaN دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه 29.99 دلار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا