چت هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت در حال حاضر می تواند برای یافتن پاسخ مفید باشد، اما اکنون می تواند به شما در تولید تصاویر خیالی کمک کند. این شرکت پیش‌نمایش Bing Image Creator را معرفی کرده که تولید تصویر DALL-E AI OpenAI را به جستجوی بینگ و نوار کناری در مرورگر اج اضافه می‌کند.

شما فقط باید از چت ربات بخواهید که تصویری را با توضیح مستقیم یا دنباله پرس و جو قبلی ایجاد کند. اگر می‌خواهید چگونه اتاق نشیمن خود را بازسازی کنید، می‌توانید از بینگ بخواهید تا بر اساس معیارهای شما ایده‌هایی را ترسیم کند. این شرکت در حال اعمال “حفاظت های اضافی” فراتر از OpenAI است. به گفته شرکت، این شما را از ایجاد تصاویر بالقوه “مضر” منع می‌کند. مایکروسافت همچنین به صراحت تصریح می کند که تصاویر با هوش مصنوعی تولید می شوند.

Image Creator در پیش نمایش و از طریق یک سایت اختصاصی در دسترس منتخبی از کاربران دسکتاپ و موبایل بینگ است. کاربران اج نیز دسترسی دارند اگر بخشی از گروه آزمایشی هستید، باید حالت Creative را تغییر دهید تا مولد را امتحان کنید. مایکروسافت قصد دارد در آینده این ابزار خلاقانه را به کاربران حالت متعادل و دقیق ارائه دهد و قصد دارد رفتار سیستم را در چت های چند مرحله ای تنظیم کند. در حالی که این فناوری فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند، زبان های بیشتری در حال کار هستند.

اشکال بیشتری از هوش مصنوعی راه خود را به بینگ پیدا می کنند. این شرکت در حال ارائه کارت‌های دانش مبتنی بر هوش مصنوعی است که اکنون اطلاعات سریع “پویا” مانند نمودارها و جدول‌های زمانی را ارائه می‌دهند. در همین حال، استوری ها تصاویر و ویدیوهای کوتاه مرتبط با موضوعات جستجو شده را ارائه می دهند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *