رپورتاژ آگهی

درآمد دلاری از طریق یادگیری تعمیرات موبایل در سال 1402

شاید با دیدن عنوان مقاله درآمد دلاری اولین چیزی که به ذهنتان رسیده باشد ارزهای دیجیتال یا داستان همیشگی پکیج فروشان ایرانی باشد که میخواهند شما را در مدت کوتاه سوپر میلیاردر کنند. در صورتی که تنها مهارت خودشان رویا فروشی و پکیج فروشی است و پکیج هایشان خلاصه ناقصی از کتاب‌های دو دهه قبل برایان تریسی و یا نویسندگان انگیزشی مشابه است.

فشارهای اقتصادی روی جامعه ایران در کنار رویای ثروتمند شدن کوتاه مدت در در چند سال گذشته باعث شده افراد زیادی رو به خرید پکیج‌های عجیب و غریب بیاورند یا  با حرص و طمع و بدون تجربه وارد بازارهای مالی مثل بورس یا ارز دیجیتال شوند که 90% سرمایه خود را از دست داده اند و متاسفانه نتیجه ای نگرفته‌اند.

اولین باری که برای ثروتمند شدن لازم است اینکه  باور کنیم هیچ راهی برای یک شبه پولدار شدن وجود ندارد. موفقیت و ثروتمند شدن یک مسیر است که با گام‌های کوچک ولی پیوسته حاصل میشود و امروزه با تغییرات شرایط منطقه‌ای و اقتصادی سیاسی و همچنین رشد تکنولوژی فرمول‌های چند دهه پیش کار نمیکند ولازم است با افق دید بیشتری به آینده نگاه کنیم.

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

انتخاب مهارت مناسب با شرایط ذکر شده همراه با شناخت  توانایی‌ها و استعدادهای شخصی میتواند بهترین گام برای  شروع باشد به عنوان مثال شما اگر برنامه نویسی یا طراحی وب سایت را یاد بگیرید و با تجربه شوید از روش‌های مختلف مثل فریلنسر در سایت‌های خارجی یا شبکه سازی می توانید درآمد دلاری کسب نمایید و این مهارت همراه با کسب تجربه در کنار شما رشد خواهد کرد و حتی در صورتی که مهاجرت کنید، در هر جای دنیا باشد میتوانید از این مهارت درآمد کسب کنید. منتها مشاغل نامبرده شده به خصوص برنامه‌نویسی و شغل‌های حوزه IT جزو کارهایی هستند که به زمان زیادی احتیاج دارند.

بهترین مهارت فنی برای کسب درامد دلاری

برنامه نویسی و هوش مصنوعی و سایر تکنولوژی‌ها در حال رشد هستند. همزمان تولید دستگاه‌های هوشمند مانند موبایل، تبلت، ساعت هوشمند و سایر گجت‌های پوشیدنی در دنیا به شدت افزایش پیدا میکند، این باعث میشود این دیوایس ها در زندگی انسان‌ها بیشتر نفوذ کنند و نیاز ما هر روزه ما به آنها بیشتر شود اینجاست که مشاغل خدماتی در این حوزه به نیاز اصلی در همه جوامع تبدیل شده‌اند، خدماتی مثل تعمیرات موبایل یا تبلت یا تعمیر ساعت‌های هوشمند و تا چند سال دیگر تعمیرات کفش و کلاه و دستکش هوشمند. پس مهارت تعمیر موبایل علاوه بر اینکه در حال حاضر در تمام دنیا کاربردی است مهارتی رو به توسعه و آینده دار محسوب میشود.

 از طرفی با افزایش نرخ دلار در ایران قطعات تعمیرات مثل ال سی دی تاچ و سایر اجزای موبایل افزایش قیمت خواهند داشت از این رو دستمزد تعمیرکاران نیز متناسب با رشد دلار افزایش پیدا میکند. مضاف بر اینکه با افزایش قیمت دلار و قیمت موبایل بازار  تعمیرات موبایل داغ‌تر میشود چون قدرت خرید مردم کاهش می‌یابد. درآمد تعمیرکاران حرفه‌ای و ماهر موبایل در ایران بین  30 تا 50 میلیون تومان است. همچنین این شغل در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز بازار کار بسیار قدرتمند و پر درآمدی دارد؛ در نتیجه حسابی می‌توانید روی درآمد دلاری از طریق تعمیر موبایل در سال 1402 حساب کنید.

آنچه به بازار تعمیرات موبایل رونق بخشیده این است که انواع گوشی‌های موبایل از سامسونگ گرفته تا شیائومی، ال جی و حتی آیفون همواره امکان دارد دچار ایرادهای نرم افزاری و سخت افزاری شوند، یعنی ایراداتی مانند موارد زیر:

  • وصل نشدن موبایل به اینترنت؛
  • خاموش شدن ناگهانی یا ریست شدن پشت سر هم موبایل؛
  • ایراد شناسایی نشدن شبکه؛
  • عدم خواندن سیم کارت؛
  • خرابی صفحه‌نمایش موبایل؛
  • خرابی تاچ گوشی؛
  • وجود ایراد در بلندگوی موبایل؛
  • آب خوردگی گوشی موبایل؛
  • مشکلاتی در نصب و راه اندازی نرم‌افزارها؛
  • کرش و هنگ کردن؛
  • به‌روز نشدن سیستم عامل‌های آن‌ها؛
  • درست کار نکردن رابط کاربری؛
  • مشکل در دانلود فایل‌ها؛
  • ایرادات هارد گوشی و غیره.

بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل

با توجه به آنچه گفته شد اگر به دنبال درآمد دلاری روزانه هستید؛ پیشنهاد می‎کنیم بدون هیچ اما و اگر به سراغ آموزش تعمیرات موبایل بروید. برای این کار می‌توانید از دوره‌های آموزشی حضوری و آنلاین مجتمع آموزشی پل استفاده کنید. این مجتمع آموزشی یک مرجع تخصصی و کاملاً معتبر است که نه‌ تنها دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل، لپ تاپ و نصب دوربین‌ مدار بسته را با حضور بهترین و مطرح‌ترین اساتید کشور برگزار می‌کند؛ بلکه در نهایت با اعطای مدرک بین‌المللی و فنی حرفه‌ای این فرصت را به کارآموزان خود می‌دهد که وارد بازار کار تعمیرات موبایل در ایران یا خارج از کشور شوند.

آموزش تعمیرات موبایل تضمین کیفیت همراه با گارانتی بازگشت وجه

با توجه به مطالبی که ذکر شد، داشتن مهارت در حوزه تعمیرات موبایل یکی از روش‌های مهاجرت شغلی است. برای آموزش تعمیرات در تهران و شهرهای بزرگ به صورت تخصصی بسیاری از شرکت‌ها شهریه‌های بالایی را دریافت میکنند. با توجه به شرایط اقتصادی ریسک زیادی از لحاظ مالی و زمانی برای افراد در بر خواهد داشت از این رو مجتمع آموزشی پل برگزاری دوره آنلاین آموزش تعمیرات موبایل (به صورت پکیج آموزشی و پشتیبانی فنی یکساله) این امکان را فراهم کرده که بتوانید یک دوره کاملا تخصصی از صفر تا صد را که با کیفیت بسیار بالا فیلمبرداری و تدوین شده تهیه نمایید و به صورت کاملا عملی تعمیرات موبایل را بیاموزید.

 مزایای دوره بدون ریسک بودن آن می‌باشد زیرا در صورت عدم رضایت یا یادگیری و یا عدم ارتباط با رشته تعمیر موبایل بدون قید شرط مبلغ به شما عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است هزینه این دوره نسبت به دوره‌های حضوری بسیار کمتر است و در پایان دوره علاوه بر دسترسی همیشگی و مرور چند باره مطالب مدرک دانشگاهی معتبر دریافت میکنید که میتواند برای مهاجرت به شما کمک کند. برای سوالات بیشتر میتوانید با پشتیبانی دوره آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو در مجتمع آموزشی پل ارتباط بگیرید.

سخن آخر

بر خلاف آن چیزی که امروز در جامعه با آن مواجه هستیم تعمیرکار تلفن همراه به کسی گفته نمی شود که فقط قادر است صفحه نمایش گوشی یا تاچ شکسته یا سوکت شارژ آن را تعویض کند و یا گوشی آب خورده را تعمیر کند، بلکه تعمیرکار موبایل باید توانایی عیب یابی بردهای الکترونیکی چند لایه و تعویض آی سی های بسیار کوچک و حساس روی برد را داشته و همچنین توانایی پروگرام مجدد ic ها و رفع مشکلات نرم افزاری را داشته باشد.

بنابراین برای موفقیت در این حوزه شغلی ابتدا باید در دوره آموزش تعمیرات موبایل https://poulgilan.com/plan/4/آموزش-تعمیرات-موبایل  اساتید مطرح شرکت کرده و سپس وارد بازار کار داخلی یا خارجی شوید؛ به خصوص اگر می‌خواهید از طریق تعمیرات موبایل به درآمد دلاری برسید و پس از مهاجرت با کارفرماهای خارجی کار کنید، لازم است با نهایت مهارت و تسلط به این شغل درامد دلاری وارد شوید.

از آنجایی که فرارسیدن سال نو، فرصتی برای شماست تا مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرید، مجتمع آموزشی پل تخفیف ویژه 50 درصدی را برای دوره آموزش تعمیرات موبایل و دیگر دوره‌ها در نوروز 1402 اعلام کرده است. جهت ثبت نام به سایت مجتمع آموزشی پل مراجعه نمایید.

  • وبسایت رسمی: poulgilan.com
  • دفتر مرکزی: رشت، خیابان مطهری، نرسیده به میدان صیقلان، جنب بانک شهر
  • اطلاعات تماس: 01333343048 | 01333343047
  • ایمیل: Info@poulgilan.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا