گجت و پوشیدنیموبایل و تبلت

هواوی انجوی 60X و بند 8 معرفی شدند

هواوی به تازگی مجموعه ای از محصولات جدید خود را معرفی کرده و گوشی هوشمند اقتصادی انجوی 60X و دستبند بند 8 جز محصولات جدید این شرکت هستند. بیایید با Enjoy 60X شروع کنیم که دارای باتری 7000 میلی آمپر ساعتی و طراحی جالب است.

این دستگاه حول یک پنل بزرگ 6.95 اینچی IPS LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز و وضوح +FHD ساخته شده است. بخش پردازش توسط تراشه اسنپدراگون 680 با 8 گیگابایت رم انجام می شود و حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است. انجوی 60X از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با کمک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی استفاده می کند. بریدگی جلویی یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، انجوی 60X به گونه ای ساخته شده که شما را بیش از یک روز کامل استفاده، همراهی کند. باتری 7000 میلی آمپر ساعتی آن باید بتواند شما را برای حداقل دو روز از دوشاخه دور نگه دارد. با این حال، شارژ ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، زیرا تنها ورودی 22.5 وات است. به اندازه کافی جالب توجه است که نسخه حافظه 512 گیگابایتی می تواند شارژ معکوس را با 22.5 وات از طریق کابل انجام دهد که بسیار چشمگیر است. دستگاه بر روی HarmonyOS 3.0 خارج از جعبه اجرا می شود.

پنج گزینه رنگ وجود دارد و بسته به اینکه کدام یک را انتخاب کنید، از پلاستیک یا چرم مصنوعی ساخته خواهد شد. رنگ نارنجی و یکی از رنگ‌های مشکی روکش چرمی را ارائه می‌دهند، در حالی که رنگ‌های سفید، سبز و مشکی دیگر پلاستیکی ساده هستند. در حال حاضر، ما اطلاعاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن نداریم.

حال بیایید با هواوی بند 8 بیشتر آشنا شویم؛ این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء متوسطی را ارائه داده و بیشتر سخت افزار آن از نسل قبلی حفظ شده است. وزن نوار جدید بدون بند 14 گرم است، اما همچنان دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی OLED با وضوح 194 در 369 پیکسل است. Band 8 جدید با کناره‌های صاف ظاهر بلوک‌تری دارد و قرار است بند آن نیز راحت‌تر باشد.

هواوی روی ویژگی‌های دیگری تمرکز کرده است؛ مانند ردیاب بهبود یافته TruSleep 3.0 هواوی، TruSeen 5.0 (برای ردیابی ضربان قلب و سایر عملکردهای بدن) و TruSport که می‌تواند 100 فعالیت مختلف را تشخیص دهد. این دستبند همچنین به شما اجازه می دهد تا واچ فیس خود را سفارشی کنید، زیرا بیش از هزار پیکربندی از پیش تنظیم شده در دسترس است.

قیمت هواوی بند 8 جدید برای گزینه های سبز و مشکی و صورتی بدون NFC حدود 309 یوان و با NFC حدود 269 یوان است. نسخه های مشکی/نارنجی با بند چرمی به ترتیب 279 دلار و 319 دلار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا