موبایل و تبلت

سری گلکسی اس 24 به لطف فناوری الهام گرفته از EV، باتری بهبودیافته دارد

سامسونگ ظاهراً در حال کار بر روی یک فناوری باتری جدید و بهبود یافته است که نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار خود، سری گلکسی S24 را تامین می کند. اما جالب اینجاست که این ارتقاها به لطف فناوری الهام گرفته شده از فناوری خودروهای الکتریکی است.

بر اساس گزارشی جدید، غول فناوری کره جنوبی به دنبال بهبود باتری سری گلکسی S24 با روی آوردن به فناوری صنعت خودروهای برقی است. طبق گزارش ها، این شرکت با دو شرکت چینی برای توسعه مشترک فناوری باتری جدید همکاری کرده است. سامسونگ از فناوری انباشتگی باتری‌ها که در خودروهای الکتریکی یافت می‌شود، استفاده خواهد کرد. به بیان ساده، این روشی برای بهبود ظرفیت کلی باتری ها بدون تغییر اندازه فیزیکی است.

SDI سامسونگ در حال کار بر روی این فناوری باتری جدید است که واحد تحقیق و توسعه این برند است. این بخش تحقیق و توسعه به دنبال بهبود ظرفیت انرژی در باتری‌های نسل بعدی و در عین حال حفظ اندازه موجود است. برای این کار، با دو شرکت چینی کار می‌کند که از باتری‌های نسل 5 که برای خودروهای برقی ساخته شده‌اند، فناوری می‌گیرند. به عبارت دیگر، آنها فناوری باتری را کوچک می کنند که می تواند در تلفن های هوشمند و تبلت ها استفاده شود.

نکته قابل توجه این است که این فناوری باتری جدید می تواند به دستیابی به حدود 10 درصد افزایش ظرفیت کمک کند و در عین حال اندازه کلی مشابه با نسل قبلی خود را حفظ کند. سرمایه گذاری مشترک جدید از امکانات پیشرفته این شرکت در سایت Cheonan در کره جنوبی استفاده خواهد کرد. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی اس 24 با بسته‌های باتری کمی بادوام‌تر وارد بازار شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا