امروز سامسونگ به‌روزرسانی بسیار جالبی را برای گلکسی بادز 2 پرو ارائه کرده است. این بروزرسانی طی هفته های آتی عرضه و صدای محیطی را برای افراد کم‌شنوا ارتقا می بخشد. به گفته شرکت کره ای، ویژگی Ambient Sound دو سطح اضافی را به دست می آورد، بنابراین اکنون در مجموع پنج سطح تقویت دارد و “منفعت شنوایی بهبود یافته را برای کاربران بیشتری فراهم می کند”.

کارآیی ویژگی جدید صدای محیط از طریق یک کارآزمایی بالینی انجام شده توسط آزمایشگاه تحقیقاتی سمعک و پیری دانشگاه آیووا به اثبات رسید. این تحقیق به این نتیجه رسید که بادز 2 پرو “به طور قابل توجهی درک گفتار را در افرادی که کم شنوایی خفیف تا متوسط داشتند، بهبود بخشید.” سامسونگ می‌گوید، آزمایش مشابهی که توسط مرکز پزشکی سامسونگ انجام شد، نشان داد که گلکسی بادز 2 پرو می‌تواند ابزاری مؤثر برای کمک به افرادی با کم شنوایی خفیف تا متوسط برای برقراری ارتباط بهتر در یک مکان آرام باشد.

هر دوی این آزمایش‌ها با استفاده از بالاترین سطح جدید برای صدای محیط، که سطح 5 است، انجام شد. با به‌روزرسانی جدید، ی‌توانید از سطوح مختلف صدای محیطی برای هدفون چپ و راست استفاده کنید، بنابراین می‌توانید میزان تقویت مورد نیاز خود را بر اساس گوش‌های خود تنظیم کنید. همچنین می‌توانید محدوده تن صدا را از ملایم تا واضح در پنج مرحله مختلف سفارشی کنید. و از طریق Adapt Ambient Sound می توانید تنظیم خودکار گوش های خود را دریافت کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *