موبایل و تبلت

آپدیت جدید شیائومی 13 اولترا با بهبود در زمینه بازی و عمر باتری

شیائومی 13 اولترا جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این برند است که بهترین سیستم دوربین در کلاس و صفحه نمایش غوطه ور دارد. این گوشی یک بسته کامل با پردازنده قدرتمند، شارژ سریع و عمر باتری مناسب است. پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 این گوشی را قادر می سازد حتی از سخت ترین بازی ها نیز پشتیبانی کند.

برای بهبود بیشتر تجربه، شیائومی به‌روزرسانی جدیدی را برای 13 اولترا منتشر کرده که برخی از مشکلات نرخ تازه سازی را برطرف کرده و عمر باتری را بهبود می‌بخشد. به‌روزرسانی جدید برای واحدهای 13 اولترا در چین منتشر می‌شود. ناگفته نماند که این گوشی هوشمند حداقل هنوز در بازار جهانی موجود نیست.

بروزرسانی نرم افزار از اشکالات و مشکلات مختلف گوشی مراقبت می کند. اولین مورد، مشکل نرخ فریم غیرعادی ناشی از باز کردن میکروفون بازی را برطرف کرد. ظاهراً این یک اشکال بود که باعث می شد هنگام باز شدن یک بازی در هنگام استفاده از میکروفون، نرخ فریم کاهش یابد. به روز رسانی این باگ را برطرف می کند و تضمین می کند که نرخ فریم حتی زمانی که میکروفون در حال استفاده است ثابت می ماند.

علاوه بر این، از شر باگی که باعث می شد سیستم در زمانی که گوشی واقعاً داغ نشده بود، پیام هشداری را نمایش دهد، خلاص شد. به‌روزرسانی مطمئن می‌شود که پیام هشدار تنها زمانی نمایش داده می‌شود که تلفن بیش از حد گرم می‌شود. علاوه بر این، مشکل مصرف برق غیرعادی گاه به گاه CPU و بهینه سازی عمر باتری نیز برطرف شده است. همراه با رفع این اشکالات، به روز رسانی سیستم عامل برای 13 اولترا نیز سطح امنیتی دستگاه را تا می 2022 افزایش می دهد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا