به عنوان بخشی از رویداد توسعه دهندگان مایکروسافت Build 2023، این شرکت برخی از ویژگی های جدید را برای سرویس ملاقات آنلاین محبوب Teams معرفی کرد. خبر مهم این است که Avatars که در یک پیش‌نمایش عمومی برای کاربران Teams در ماه مارس راه‌اندازی شد، اکنون به طور کلی برای همه مشترکین تجاری و سازمانی Microsoft 365 در دسترس است.

آواتارها برای کلاینت‌های ویندوز و مک تیمز در دسترس هستند. آنها به افراد اجازه می دهند به جای چهره واقعی خود، در یک جلسه تیمز بپیوندند و به عنوان یک آواتار سه بعدی تعامل داشته باشند. این شرکت اعلام کرد:

Avatars for Microsoft Teams جایگزینی برای گزینه باینری فعلی ویدیو یا بدون ویدیو ارائه می دهد و آواتارها و واکنش های قابل تنظیم را دارد. آواتارها به کاربران این امکان را می دهند که دوربین را استراحت کنند و در عین حال تعامل و سرگرمی را تشویق می کنند.

در حالی که آواتارها اکنون به طور کلی برای کاربران Teams در دسترس هستند، مایکروسافت همچنین یک پیش‌نمایش خصوصی جدید برای یکی دیگر از ویژگی‌های آینده Teams ارائه کرده است. این فضاهای فراگیر یا immersive spaces نامیده می شود و توسط پلتفرم Microsoft Mesh که برای اولین بار در سال 2021 راه اندازی شد، پشتیبانی می شود.

مانند روشی که متا عناصر متاورس خود را تبلیغ کرده بود، Microsoft Mesh یک پلتفرم واقعیت ترکیبی است که به افراد اجازه می‌دهد از راه دور با مدل‌های آواتار در اندازه واقعی‌تر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این نوع فناوری در پیش نمایش خصوصی Teams آزمایش خواهد شد. ویژگی فضاهای فراگیر در Team می تواند از رایانه یا هدست واقعیت مجازی استفاده کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *