کنسول و بازی

تاریخ انتشار بازی Star Wars: Outlaws اعلام شد

در جریان Xbox Games Showcase در روز یکشنبه، مایکروسافت و یوبی‌سافت یک تریلر سینمایی از یک بازی جنگ ستارگان جدید با عنوان Star Wars: Outlaws منتشر کردند. این یک بازی جهان باز است که قرار است در سال 2024 منتشر شود.

ناشر جنگ ستارگان قانون شکنان را در روز یکشنبه در جریان نمایشگاه ایکس باکس و استارفیلد دایرکت مایکروسافت با تریلر سینمایی معرفی کرد که طرفداران را با شخصیت اصلی بازی هان سولو یعنی Key Vess آشنا می کند. یوبی سافت Outlaws را به عنوان اولین بازی جهان باز جنگ ستارگان معرفی می کند – هرچند شایان ذکر است که بسیاری از بازی های گذشته این فرنچایز، از جمله Jedi: Survivor که اخیراً منتشر شده، دارای عناصر جهان باز هستند.

یوبی سافت اولین بار در سال 2021 به بازی Outlaws اشاره کرد و در آن زمان اعلام کرد که استودیوی Massive Entertainment، استودیوی The Division 2، در حال ساخت این بازی در داخل موتور Snowdrop خود بود. ناشر قول داده است که فیلم‌های بازی Outlaws را در نمایشگاه Ubisoft Forward خود در 12 ژوئن به اشتراک بگذارد. یوبی سافت بازی Star Wars: Outlaws را برروی ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد کرد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا