نرم افزار و اینترنت

امکان گسترش تصاویر با هوش مصنوعی مولد در فتوشاپ فراهم شد

هوش مصنوعی مولد در فتوشاپ اکنون بیشتر از پر کردن شکاف ها مفید است. ادوبی نسخه بتا فتوشاپ را با ویژگی Generative Expand به روز کرده که تصویر را با استفاده از محتوای ساخته شده توسط هوش مصنوعی گسترش می دهد. ابزار کراپ را فراتر از اندازه تصویر اصلی بکشید و مطالب را با یا بدون درخواست متن اضافه کنید.

البته وقتی یک تصویر خیلی کوچک است، این می‌تواند کمک کند، اما ادوبی معتقد است که می‌تواند در زمانی که می‌خواهید نسبت‌های تصویر را تغییر دهید، یک سوژه قطع شده را اصلاح کنید یا آثار هنری را لمس کنید، کمک کند. در همان زمان، متن‌های مولد هوش مصنوعی در نسخه بتا اکنون در بیش از 100 زبان کار می‌کنند. برای تولید محتوا نیازی به استفاده از زبان بسیار رایجی مانند انگلیسی نخواهید داشت.

پس از به‌روزرسانی برنامه بتای فتوشاپ، Generative Expand و پشتیبانی متنی گسترده‌تر باید در دسترس باشد. ادوبی ویژگی‌های هوش مصنوعی مولدتری را که پاییز امسال می‌آیند را به اشتراک می‌گذارد، بنابراین تا مدت‌ها ابزار خلاقانه‌تری خواهید داشت. همانند Generative Fill، ابزار Expand در درجه اول برای سازندگانی است که بیشتر به بیان هنری علاقه مند هستند تا دقت.

البته نکته مهم این است که شما همچنین می توانید تصاویر را تحریف یا اغراق کنید. به عنوان مثال، زمانی که واقعیت بسیار زشت تر است، می توانید یک پانورامای چشمگیر از یک ساحل بکر ایجاد کنید. در حالی که دستکاری تصاویر در ویرایشگرهایی مانند فتوشاپ چیز جدیدی نیست، هوش مصنوعی انتشار اطلاعات نادرست یا گمراه کردن بینندگان را آسان‌تر می‌کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا