کنسول و بازی

بازی The First Descendant معرفی شد: اولین بازی جهان با فناوری HDR10+ GAMING

سامسونگ در حال همکاری با NEXON برای رونمایی از یک پروژه کاملاً جدید در زمینه بازی است. این دو شرکت در حال همکاری برای رونمایی از “نخستین نسل” هستند. نکته اینجاست که این فقط یک بازی جدید نیست، بلکه عنوانی است که از فناوری جدید HDR10+ استفاده می کند.

بازی آینده سامسونگ و نکسون یک بازی سوم شخص اکشن و تیراندازی RPG است که اخیراً مورد آزمایش قرار گرفت و قرار است در اواخر این ماه در نمایشگاه Gamescom 2023 رونمایی شود. NEXON در حال برنامه ریزی برای شروع آزمایش بتای باز کراس پلی بازی The First Descendant در 19 سپتامبر است. برای کسانی که اطلاع ندارند، فناوری HDR10+ GAMING (محدوده دینامیکی بالا) به لطف بهبود رنگ‌ها، کنتراست و روشنایی، نوید ارائه کیفیت تصویر عالی را می‌دهد.

طبق پست رسمی غول فناوری کره جنوبی، این بازی جزئیاتی دقیقی در سایه‌های تاریک یا نواحی خیلی روشن به ارمغان می آورد تا شما را در دنیای جدید غرق کند. بازی HDR10+ تجربه بهینه‌سازی شده‌ای دارد، بنابراین کاربران مجبور نخواهند بود با تنظیمات سر و کار داشته باشند. علاوه بر این، فناوری جدید نوید پاسخ های تقریباً فوری را از طریق پشتیبانی از تأخیر کم و نرخ نوسازی متغیر از تمام نمایشگرهای HDR10 GAMING می دهد. The First Descendant اولین بازی جهان است که از این فناوری برای ارائه یک تجربه بازی برتر استفاده می کند.

در حال حاضر، اکوسیستم +HDR10 دارای بیش از 150 شریک و بیش از 7000 دستگاه تأیید شده است که شامل تلویزیون، نمایشگر، پروژکتور و موارد دیگر می شود. استاندارد GAMING +HDR10 همچنین در جدیدترین مانیتورهای بازی و تلویزیون های سامسونگ نیز وارد شده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا