گجت و پوشیدنی

معرفی ساعت های گارمین Venu 3 و Venu 3S با ویژگی نظارت بر چرت زدن

گارمین به تازگی سری زیبای Venu خود را با Venu 3 و Venu 3S به روز کرده است. ساعت‌های هوشمند با شروع قیمت 500 یورو/450 دلار، ویژگی‌های پایش سلامت و تناسب اندام گارمین را به ارمغان می‌آورند. برای شروع، سری Venu 3 می تواند چرت زدن را تشخیص دهد و آن را به رهگیری کلی خواب اضافه کند. نظارت گفته شده به لطف نظارت پالس Ox (اکسیژن خون) و HRV (تغییرات ضربان قلب) پیچیده است.

مانند دیگر ساعت‌های گارمین، Venu 3 یک باتری بدنه با مقیاس 1 تا 100 درصد را نشان می‌دهد که به تلاش روزانه شما بستگی دارد. یکی دیگر از ویژگی های جدید حالت ویلچر است که فشارهای روزانه را به جای گام ها ردیابی می کند و هشدارهای تغییر وزن را ارائه می دهد. گارمین Venu 3 دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی AMOLED با ویژگی همیشه روشن است، در حالی که Venu 3S از صفحه نمایش 1.2 اینچی کمی کوچکتر بهره می برد. این ساعت ها به ترتیب دارای بندهای استاندارد 22 و 18 میلی متری هستند.

بدنه از پلیمر تقویت شده با الیاف ساخته شده، در حالی که قاب آن از فولاد ضد زنگ بوده که توسط شیشه گوریلا گلس 3 محافظت می شود. Venu 3 در حال حاضر در تریم 45 میلی‌متری و در ترکیب رنگ‌های سفید/نقره‌ای و مشکی/صفحه‌ای به فروش می‌رسد، در حالی که Venu 3S با اندازه 41 میلی‌متری دارای ترکیب‌های خاکستری/سنگی، خاکستری مریم گلی/نقره‌ای، خاکستری فرانسوی/طلای نرم، رز گرد و غبار/طلای نرم و عاج/طلای نرم است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا