موبایل و تبلت

HMD Global برند گوشی هوشمند HMD خود را تأسیس می کند

HMD Global در شش سال گذشته گوشی های هوشمند خود را با برند نوکیا عرضه کرده است. شرکت فنلاندی متعلق به نوکیا اکنون برنامه های خود را برای گسترش مجموعه خود و معرفی گوشی هایی با برند HMD به اشتراک گذاشته است.

این اعلامیه توسط ژان فرانسوا باریل، یکی از بنیانگذاران، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل HMD Global منتشر شده است. این مدیر اجرایی در صفحه لینکدین خود اعلام کرد که هر دو گوشی HMD و Nokia با هم وجود خواهند داشت و مشتریان باید منتظر همکاری “با شرکای جدید هیجان انگیز” نیز باشند.

باریل در یک پست طولانی اظهار داشت که HMD Global “سریع ترین رشد تولید کننده گوشی های هوشمند 5G در سال” و پیشرو در پایداری با دستگاه های قابل تعمیر نوکیا است که در دوازده ماه گذشته منتشر شده اند. این شرکت اکنون آماده است “به طور مستقل وارد بازار شود تا دنیای جدیدی برای ارتباطات از راه دور متمرکز بر نیازهای مصرف کننده ایجاد کند”.

HMD به خود می بالد که “یکی از بزرگترین شرکت های گوشی های هوشمند در اروپا” است و به زودی شروع به ارائه “دستگاه های تلفن همراه با کیفیت بالا و مقرون به صرفه” به مصرف کنندگان در سراسر جهان خواهد کرد. این اعلامیه جزئیاتی با جدول زمانی واقعی نداشت، اما انتظار داریم در هفته‌های آینده بیشتر در مورد آن بشنویم.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا