نرم افزار و اینترنت

گوگل تجربه جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را برای نوجوانان باز می کند

گوگل تجربه جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را برای نوجوانان باز می کند. علاوه بر این، تجربه مولد جستجوی این شرکت (SGE) صفحات زمینه جدیدی را برای روشن کردن پاسخ های تولید شده و پیوندهای وب فردی در پاسخ ها اضافه می کند.

این شرکت ابزار هوش مصنوعی مبتنی بر جستجوی خود را به روی نوجوانان 13 تا 17 ساله آمریکا باز می کند. گوگل می گوید که “بازخورد مثبتی” را از افراد 18 تا 24 ساله دریافت کرده که SGE را آزمایش کرده اند که بر تصمیم آن تأثیر گذاشته است. SGE از اواخر ماه مه به عنوان بخشی از Google Search Labs در دسترس بوده است.

گوگل می‌گوید بر اساس تحقیقات خود با کارشناسان در زمینه رشد نوجوانان، پادمان‌هایی را برای جلوگیری از محتوای نامناسب یا مضر اضافه کرده است. این شرکت نوشت:”به عنوان مثال، ما نرده‌های محافظ قوی‌تری را برای خروجی‌های مربوط به متریال غیرقانونی یا مرتبط با سن یا قلدری، از جمله مسائل دیگر، در جای خود قرار داده‌ایم. گوگل اشاره کرد که به جمع آوری بازخورد و همکاری با متخصصان برای تنظیم دقیق SGE برای نوجوانان ادامه خواهد داد.

از امروز، این شرکت همچنین ابزار About this result را به پاسخ‌های SGE اضافه کرده که به کاربران کمک می‌کند بفهمند هوش مصنوعی چگونه پاسخ‌های خود را حل کرده است. به زودی، همچنین پاسخ‌های About this result را برای URL‌های تکی در پاسخ‌های ایجاد شده با هوش مصنوعی تولید می‌کند، “بنابراین مردم می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد صفحات وب پشتیبان‌گیری از اطلاعات در مرورهای مبتنی بر هوش مصنوعی درک کنند”.

برای کمک به تازه واردان در درک هوش مصنوعی مولد، گوگل یک راهنمای سواد هوش مصنوعی منتشر کرده است که به عنوان راهنمای خوش آمدگویی برای SGE و سایر پروژه های هوش مصنوعی مانند Bard عمل می کند. این شامل نکات، سوالات متداول و بحث در مورد قابلیت ها و محدودیت های آن است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا