موبایل و تبلت

گوشی های صنعتی نوکیا HHRA501x و IS540.1 رونمایی شد

نوکیا دو گوشی صنعتی با طراحی خشن به بازار عرضه کرده است. نوکیا HHRA501x و نوکیا IS540.1 برای کاربردهای صنعتی طراحی شده اند که در آن ناهمواری لازم است. نوکیا در حال همکاری با شرکت آلمانی i.safe MOBILE Gmbh برای ارائه این دو گوشی جدید است. دو گوشی جدید نوکیا به عنوان EX طبقه بندی می شوند و پلتفرم فنی یکسانی دارند.

آنها به عنوان الزامات اتصال برای صنایعی مانند معدن، نفت، گاز و مواد شیمیایی تایید شده اند. نوکیا HHRA501x و IS540.1 را می توان با خیال راحت در مکان هایی با خطر انفجار در سطوح مختلف استفاده کرد. آنها را می توان در ATEX Zone 1 یا ATEX Zone 2 استفاده کرد. تلفن ها همچنین با دریافت گواهینامه های مورد نیاز از باندهای فرکانسی لازم پشتیبانی می کنند.

نوکیا IS540.1 دارای صفحه نمایش 6 اینچی با محافظ گوریلا گلس 3 است. همچنین یک تراشه دو هسته ای کوالکام QCM6490 با معیارهای عملکردی همتراز با اسنپدراگون 778 دارد. این مدل دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. تنظیمات دوربین Nokia IS540.1 شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو است.

انرژی مورد نیاز هم از طریق باتری قابل تعویض 4400 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. تلفن نوکیا IS540.1 شباهت هایی با Nokia 800 Tough دارد اما با برخی پیشرفت ها و لوگوی جدید. اپتیک کامل دو گوشی هوشمند مقاوم نوکیا هنوز منتشر نشده است. اطلاعات قیمت و در دسترس بودن این دو گوشی مقاوم نیز در حال حاضر مشخص نیست.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا