فناوری

عرضه DJI Dock 2 در کنار پهپادهای DJI Matrice 3D/3DT

سازنده محبوب پهپاد DJI از DJI Dock 2 و DJI Matrice 3D/ 3DT در چین معرفی کرد. DJI Dock 2 جدید یک نسخه فشرده از DJI Dock اصلی است که سال گذشته در لاس وگاس به نمایش درآمد.

DJI Dock 2 برای کمک به دستیابی به عملیات پهپاد از راه دور Matrice 3D و 3DT طراحی شده است. پهپادها برای پرتاب از یک ایستگاه داک طراحی شده، استفاده می کنند و DJI Dock 2 از این نظر همه کاره است. این محصول دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی و ترکیب پهپاد و داک برد 6 مایل دارد. همچنین دارای سیستم پایش محیطی برای عملیات بهینه است.

DJI Dock 2 به طور قابل توجهی کوچکتر و سبک تر از مدل قبلی خود DJI Dock است. به طور خاص، 75 درصد کوچکتر و 68 درصد سبک تر از DJI Dock است که 75 پوند وزن داشت. در نتیجه تطبیق پذیری با DJI Dock 2 افزایش یافته و جابجایی و استفاده در سناریوهای مختلف آسان تر است. DJI Dock 2 به گونه‌ای طراحی شده که برای هزینه عملیاتی بهینه و حداکثر زمان کارکرد، یک بازه نگهداری شش ماهه داشته باشد.

به علاوه دارای یک باتری پشتیبان داخلی است که در صورت قطع برق یا کار در یک مکان از راه دور تا 5 ساعت استفاده اضافی را ارائه می دهد. Matrice 3D و Matrice 3DT به طور خاص برای کار با DJI Dock 2 طراحی شده اند. آنها دارای بازوهای تاشو نیستند و به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی در ناحیه فرود Dock 2 قرار بگیرند.

هر دو پهپاد جدید DJI دارای قابلیت اجتناب از موانع همه جانبه و زمان پرواز 50 دقیقه ای هستند. باتری های آنها چرخه متوسط 400 دارند و هر دو مدل دارای ماژول RTK برای فرود دقیق هستند. Matrice 3D دارای سنسور 4/3 CMOS با وضوح 20 مگاپیکسلی و زاویه دید عریض به همراه شاتر مکانیکی و همچنین سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو 1/2 اینچی CMOS است. از سوی دیگر، DJI Matrice 3DT دارای سنسور 1/1.32 اینچی 48 مگاپیکسلی CMOS، دوربین حرارتی 640 در 512 و سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو 1/2 اینچی CMOS است.

این دو پهپاد به همراه DJI Dock 2 در حال حاضر فقط در چین موجود هستند. قیمت جفت داک و پهپاد برای Matrice 3D برابر 69999 یوان (9614 دلار) است. هنوز هیچ نشانه رسمی از زمان ورود پهپادهای جدید DJI Dock 2 و DJI Matrice 3D/3DT در بازارهای خارج از کشور وجود ندارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا