سخت افزار

کلید امنیتی تایتان به روز شده گوگل می تواند تا 250 کلید عبور را ذخیره کند

گوگل سال‌هاست که تلاش می‌کند امنیت حساب‌هایشان را برای افراد آسان‌تر کند. گوگل یکی از چندین شرکتی است که در حال تلاش برای انتقال به کلیدهای عبور از رمزهای عبور است و همچنین کلیدهای فیزیکی را برای باز کردن قفل حساب هایی که از استانداردهای FIDO پشتیبانی می کنند فروخته است.

امروز، گوگل مجموعه کلیدهای امنیتی Titan خود را با برخی ویژگی ها به روز کرده است که باعث می شود با کلیدهای عبور و همچنین رمزهای عبور بهتر کار کنند. گوگل مانند گذشته دو کلید Titan را ارائه می‌کند، یکی با USB-C و دیگری با USB-A. هر دو کلید همچنان از NFC پشتیبانی می کنند، بنابراین می توان از آنها برای باز کردن قفل حساب ها در گوشی های هوشمند سازگار و همچنین از طریق پورت فیزیکی استفاده کرد. کلید جدید از مشخصات FIDO2 برای ورود بدون رمز عبور پشتیبانی می کند و می تواند تا 250 کلید عبور را ذخیره کند.

گوگل از این به عنوان فرصتی استفاده می‌کند تا افراد را به سمت استفاده از کلیدهای عبور برای محافظت از حساب گوگل خود سوق دهد – به عنوان بخشی از فرآیند راه‌اندازی، شما تشویق می‌شوید به جای ادامه استفاده از رمز عبور خود، یک کلید عبور ایجاد کنید و آن را روی کلید Titan ذخیره کنید. در آن مرحله، شما همچنین یک پین تنظیم می‌کنید که می‌تواند همراه با کلید امنیتی برای باز کردن قفل حساب گوگل خود استفاده شود. اما کلید Titan می تواند با هر حساب پشتیبانی شده کار کند، نه فقط با گوگل. و البته، می توانید از آن به عنوان یک دستگاه احراز هویت دو مرحله ای در کنار رمزهای عبور سنتی نیز استفاده کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا