نرم افزار و اینترنت

قابلیت دانلود ریلز اینستاگرام اکنون برای همه در دسترس است

اینستاگرام توانایی دانلود Reels از حساب‌های عمومی را ارائه کرد. آدام موسری در کانال پخش خود اعلام کرد که این ویژگی که قبلاً در آمریکا موجود بود اکنون برای همه در سراسر جهان گسترش می یابد. این ویژگی به کاربران امکان می دهد ویدیوها را برای مصرف آفلاین ذخیره کنند یا با افرادی که در رسانه های اجتماعی نیستند به اشتراک بگذارند.

اکنون می‌توانید ریلز ایجاد شده توسط حساب‌های عمومی را در رول دوربین خود ذخیره کنید – هر ریلزی که دانلود می‌کنید دارای یک واترمارک با دسته اینستاگرام سازنده است. ما این را در اوایل سال جاری در آمریکا عرضه کردیم و اکنون در سطح جهانی در دسترس است.

برای دانلود ریلز در اینستاگرام، می‌توانید روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و از گزینه‌های موجود در پایین، Download را انتخاب کنید. می توانید ریلز های دانلود شده اینستاگرام را در رول دوربین یا گالری گوشی خود بیابید. ریلز هایی که از یک حساب عمومی دانلود می‌کنید، دسته اینستاگرام سازنده در ویدیو واترمارک می‌شوند.

سازندگان این توانایی را دارند که مردم را از دانلود ویدیوهایشان بازدارند، با این حال، همچنان می‌توانید آن ریلز را در مجموعه‌های خود ذخیره کنید. این ویژگی که برای اولین بار در ژوئن امسال معرفی شد، در حال حاضر در پلتفرم رقیب اینستاگرام یعنی تیک تاک در دسترس است که همچنین به سازندگان امکان می دهد ویژگی دانلود را برای حساب خود غیرفعال کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا