نرم افزار و اینترنت

آمازون اکنون مولد تصویر هوش مصنوعی خود را دارد

آمازون در سال جاری با معرفی مولد تصویر خود از همان گروهی که بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری در آن سوار شده‌اند، حرکت کرده است. مشتریان AWS اکنون می توانند پیش نمایش Titan Image Generator را در کنسول Bedrock مشاهده کنند. آنها می توانند یک پیام متنی برای ایجاد یک تصویر از ابتدا وارد کنند یا یک تصویر را آپلود کرده و آن را ویرایش کنند.

آمازون می گوید این ابزار می تواند حجم زیادی از تصاویر با کیفیت استودیویی و واقعی را با هزینه کم تولید کند. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که هوش مصنوعی می‌تواند تصاویر مرتبط را بر اساس پیام‌های متنی پیچیده ایجاد کند، در حالی که از دقیق بودن ترکیب بندی اشیا و وجود اعوجاج‌های محدود اطمینان می‌دهد. به گفته این شرکت، این به “کاهش تولید محتوای مضر و کاهش انتشار اطلاعات نادرست” کمک می کند.

کسانی که به دنبال ویرایش یک تصویر هستند می توانند مناطقی را که می خواهند جزئیات را اضافه یا حذف کنند، جدا کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند پس زمینه را جایگزین کنند یا یک شی را در دست سوژه عوض کنند. هوش مصنوعی همچنین می‌تواند با افزودن جزئیات مصنوعی، حاشیه‌های تصویر را گسترش دهد، مانند ویژگی Generative Expand در فتوشاپ.

آمازون می گوید Titan یک واترمارک نامرئی را روی تصاویری که ایجاد کرده، اعمال می کند. این شرکت می‌گوید این “با ارائه مکانیزمی محتاطانه برای شناسایی تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی و ارتقای توسعه ایمن و شفاف فناوری هوش مصنوعی به کاهش انتشار اطلاعات نادرست کمک می‌کند.” ادعا شده که واترمارک ها در برابر تغییرات مقاوم هستند. با توجه به یک نسخه نمایشی از مولد تصویر، هوش مصنوعی همچنین می تواند توصیفی از تصویر یا متن مربوطه را برای استفاده در یک پست رسانه اجتماعی ایجاد کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا