سخت افزار

بنکیو داک هیبریدی جدید beCreatus DP1310 USB-C را معرفی کرد

بنکیو جدیدترین داک دو منبع پیشرو در صنعت خود را با نام beCreatus DP310 Hybrid Dock را عرضه کرده که مجهز به هر دو ورودی USB-C و HDMI است. هدف از عرضه جدیدترین محصول BenQ پشتیبانی از برنامه نویسان، سازندگان، طراحان و ویراستاران برای افزایش بهره وری و کارایی نمایشگر در هنگام جستجو در منابع ورودی مختلف است.

داک هیبریدی beCreatus DP310 جدید، از کاربری هیبریدی و از راه دور پشتیبانی می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد از ورک استیشن خود به عنوان یک هاب سرگرمی استفاده کنند. داک هیبریدی beCreatus DP310 به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز به صورت یکپارچه بین ورودی‌ها جابجا شوند، هم برای کار، هم برای بازی و هم برای استفاده شخصی.

دو منبع ورودی – یک USB-C و HDMI – دارای یک دکمه اختصاصی برای سوئیچینگ هستند که به شما امکان می دهد تنها با یک فشار دکمه بین منابع به عقب و جلو بروید. کاربران به راحتی می توانند با یک دکمه از ویرایش به بازی به مرور تغییر کنند. با ورودی USB-C کاربران می توانند نمایشگرهای جدیدی را در صورت نیاز برای استفاده از فضای صفحه نمایش مورد نیاز اضافه کنند.

داک هیبریدی beCreatus DP310 دارای ورودی های متعددی است تا کاربران بتوانند در هنگام استفاده از ورودی USB-C به سه نمایشگر با وضوح 4K متصل شوند تا حداکثر بهره وری و لذت را داشته باشند. ورودی HDMI 2.1 از وضوح بالاتر در 120 هرتز (حداکثر 8K در 60 هرتز و 4K در 120 هرتز) برای بهترین تجربه بصری در اجرای بازی مورد علاقه خود و در عین حال پشتیبانی از صدای Dolby Atmos و تصاویر HDR پشتیبانی می کند.

همچنین سازگار با چیپست‌های M1/M2، می‌تواند با استفاده از ورودی USB-C از نمایشگرهای گسترده در حداکثر سه صفحه در رایانه‌های اپل پشتیبانی کند. این داک دارای پنج پورت USB است که به راحتی از جلو یا عقب قابل دسترسی هستند. از سوی دیگر وجود دو پورت USB-C 3.1 Gen 2 با انتقال داده 10 گیگابیت بر ثانیه، یکی با توزیع برق باورنکردنی 100 واتی برای شارژ فوق سریع لپ تاپ، دیگری با پشتیبانی 36 واتی برای شارژ گوشی های هوشمند و تبلت ها است.

همچنین دارای سه پورت USB-A 3.1 Gen 2، با انتقال داده 10 گیگابیت بر ثانیه و توزیع برق 7.5 واتی است. این محصول دارای کابل بافته شده BenQ USB-C 3.2 100 W 4K و کابل HDMI 2.1 1.8 متری دارای گواهی HDMI است. این با اکثر کنسول های بازی از جمله پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس سازگار است، بنابراین می توانید بازی خود را به سطح بالاتری ببرید. مهم نیست که کیفیت صفحه نمایش، سرعت انتقال داده یا سرعت شارژ مورد نیاز چیست، این داک هیبریدی هر چیزی را که می‌خواهید می‌خواهید دارد.

داک هیبریدی با چندین سیستم عامل مانند ویندوز، macOS، ChromeOS، اوبونتو، اندروید و کنسول‌های بازی (PS5، Xbox Series X/S) سازگار است. داک هیبریدی beCreatus DP1310 USB-C اکنون برای خرید با قیمت 309 پوند در دسترس است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا