صوتی و تصویری

آپدیت جدید Samsung TV Plus: مرور سریع تر و پیشرفت‌های رابط کاربری

سامسونگ در حال عرضه به‌روزرسانی جدید برای Samsung TV Plus، سرویس استریمینگ و رایگان با پشتیبانی از تبلیغات است. با به‌روزرسانی جدید، سامسونگ عناصر رابط کاربری جدید و ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند که نه تنها تجربه کاربر را بالا می‌برد، بلکه هدف آن افزایش سرعت مرور و مشاهده محتوا است.

به‌روزرسانی جدید Samsung TV Plus نسخه 5.2 رابط کاربری بهبود یافته‌ای را برای همه 2500 کانال خود در 24 کشوری که در آن پخش می‌شوند، به ارمغان می‌آورد. رابط کاربری جدید صفحه اصلی بازطراحی شده ای را به ارمغان می آورد که محتوای موجود برای مشاهده را به همراه عناوین محبوب و محتوای اخیراً تماشا شده نشان می دهد.

صفحه اصلی جدید Samsung TV Plus بخش‌های جدیدی مانند تلویزیون زنده، فیلم‌ها/نمایش‌های تلویزیونی، موسیقی، کودکان و تنظیمات، و موارد دیگر را نیز دریافت می‌کند که به شما امکان دسترسی به محتوا را در هر زمان می‌دهد. تب های خاص منطقه مانند تب Music برای آمریکا، استرالیا و نیوزلند، تب Kids برای آمریکا، اروپا، برزیل، مکزیک و هند و تب News برای هند با پشتیبانی چند زبانه وجود دارد. رابط کاربری به‌روزرسانی شده، عناصر محتوای بزرگ‌تری را برای پیمایش بهتر در فهرست کانال‌های تلویزیونی در حال گسترش دریافت می‌کند.

ظاهراً بخش VOD (ویدیو بر حسب تقاضا) در Samsung TV Plus به راحتی قابل دسترسی بوده، زیرا اکنون از راهنمای کانال در دسترس است. کاربران می توانند فورا VOD ها را بدون منتظر ماندن برای پخش زنده یک قسمت خاص پخش کنند. یک بخش “More Like This” نیز وجود دارد که بر اساس سابقه مشاهده شما پیشنهادات محتوا را به شما می دهد.

منبع
sammobile
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا