موبایل و تبلت

پیکسل 8 پرو اولین آپدیت AI Core خود را دریافت کرد

گوگل اولین آپدیت در نوع خود را برای پیکسل 8 پرو منتشر کرد که اپلیکیشن AI Core را به روز و ویژگی های هوش مصنوعی روی دستگاه را تقویت می کند. این اپلیکیشن AI Core بی‌صدا در پس‌زمینه کار کرده تا برخی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را به‌جای تکیه بر سرورهای ابری و اتصال اینترنت، مستقیماً روی دستگاه پردازش کند.

بر اساس فهرستی از پلی استور که قبلاً نشان داده شد، “AI Core ویژگی‌ها را در سراسر اندروید تقویت می‌کند و برنامه‌ها را با آخرین مدل‌های هوش مصنوعی بهبود می بخشد”، با این حال، فهرست پلی استور حذف شده است. احتمالاً گوگل قصد دارد برای این اضافه شدن اعلامیه جداگانه ای منتشر کند.

در حالی که کاربر معمولی ممکن است مستقیماً با AI Core تعامل نداشته باشد، اما نقشی اساسی در بهبود تجربه کلی کاربر در پیکسل 8 پرو ایفا می کند. به‌روزرسانی اخیر که برنامه را از نسخه 0.release.539035001 به 0.release.582652206 می‌برد، به‌طور خاص برای این گوشی (با اسم رمز “هاسکی”) طراحی شده است. تلفن‌ها و تبلت‌های پیکسل از زمان به‌روزرسانی اولیه اندروید 14، دارای یک مکان نما برای AI Core هستند.

اگر از پیکسل 8 پرو استفاده می‌کنید، به‌روزرسانی باید قبلاً به‌طور خودکار در تلفن شما دانلود شده باشد و کار خود را انجام دهد. در حال حاضر، این آپدیت به صورت انحصاری برای پیکسل 8 پرو گزارش شده است. با این حال، انتظار می رود در آینده نزدیک راه خود را به پیکسل 8 باز کند.

برخی از کاربردهای قابل توجه جدیدترین مدل های فونداسیون ممکن است شامل اجرای ویژگی هایی مانند “Zoom Enhance” یا کارکرد سریع تر Magic Eraser باشد. شایان ذکر است، سامسونگ همچنین افزودن این نوع قابلیت ها را به پرچمدار آینده خود، سری گلکسی اس 24 تایید کرده و از آن به عنوان یک گوشی هوش مصنوعی یاد می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا