صوتی و تصویری

دل از مانتیور منحنی 40 اینچی 5K رونمایی کرد

تقریباً زمان CES فرا رسیده است، به این معنی که، در میان بسیاری موارد دیگر، به زودی انبوهی از مانیتورهای جدید برای جلب توجه شما به رقابت خواهند پرداخت. دل اکنون از مانیتور منحنی جدید به نام UltraSharp 40 Curved Thunderbolt Hub رونمایی کرد. به گفته دل، محصول جدیدش اولین مانیتور 5K 40 اینچی بوده که برای راحتی چشم پنج ستاره تایید شده است.”

راحتی چشم پنج ستاره یا Five-star eye comfort یک استاندارد صنعتی جدید است که از TUV Rheinland سرچشمه می گیرد. هدف برجسته کردن نمایشگرهایی است که به کاهش علائم خستگی چشم کمک می کند. دل می‌گوید سه کار را برای دستیابی به این گواهی با جدیدترین نمایشگرهای UltraSharp انجام داده است. اول، نرخ تازه‌سازی را دو برابر کرد و به 120 هرتز رسانده تا تصاویری روان‌تر شود.

این مانیتور دارای حسگر نور محیطی است که به مانیتورها اجازه می دهد تا به طور خودکار روشنایی صفحه و دمای رنگ را برای مطابقت با شرایط نور تنظیم کنند. دل به مطالعاتی اشاره می کند که نشان می دهد این می تواند به کاهش دفعات علائم خستگی چشم تا 17 درصد کمک کند. آخرین اما نه کم‌اهمیت، دل می‌گوید که فناوری ComfortView Plus خود را با کمک نور پس‌زمینه LED پیشرفته ارتقا داده تا نور آبی را از 50 درصد به کمتر از 35 درصد کاهش دهد. این نیز می تواند به کاهش علائم خستگی چشم کمک کند.

هیچ کدام از اینها نباید عملکرد مانیتور را کاهش دهد. دل می گوید که UltraSharp 40 Curved Thunderbolt Hub دارای 99 درصد فضای رنگی DCI-P3 / Display P3 و 1.07 میلیارد رنگ است. از سوی دیگر، گواهی VESA DisplayHDR 600 و فناوری IPS Black Panel و نسبت کنتراست 2000:1 را به ارمغان می آورد. در بخش اتصال، پشتیبانی از تاندربولت 4 با ارائه توان حداکثر 140 وات وجود دارد. اتصال اترنت امکان سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه را فراهم می کند، در حالی که پورت های HDMI 2.1 و DisplayPort 2.1 وجود دارد. دل خاطرنشان کرد که درگاه‌های USB-A و USB-C در جلوی بازشو باید اتصال و شارژ دستگاه‌های شما را آسان کنند.

اگر مدل 40 اینچی برای نیازهای شما بسیار زیاد است، ممکن است بخواهید نوع 34 اینچی دل را در نظر بگیرید. مانیتور UltraSharp 34 Curved Thunderbolt Hub همچنین دارای گواهینامه راحتی چشم پنج ستاره TUV Rheinland، فناوری IPS Black و اتصال Thunderbolt 4 است. با این حال، این یک مانیتور 5K نیست، زیرا وضوح WQHD 2560 x 1440 دارد. هر دو مانیتور از تاریخ 27 فوریه در سطح جهانی در دسترس خواهند بود. مانیتور UltraSharp 40 Curved Thunderbolt Hub از 2400 دلار در آمریکا و 3290 دلار در کانادا شروع می شود. مدل 34 اینچی 1020 دلار در آمریکا و 1400 دلار کانادا در شمال مرز هزینه خواهد داشت.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا