امنیت

Eufy از افزودنی جدیدی برای Smart Video Doorbell E340 رونمایی کرد

Eufy از یک زنگ بی سیم جدید برای Smart Video Doorbell E340 خود رونمایی کرده است. زنگ افزودنی Eufy Security Video Doorbell Add-On می تواند هنگام تشخیص حرکت، شما را از بازدیدکنندگان مطلع کند. این امر نیاز به دریافت به روز رسانی از طریق اپلیکیشن را برطرف می کند. به غیر از Smart Video Doorbell E340، زنگ افزودنی جدید با همه دوربل های ویدیویی Eufy سازگار است. مدل های قدیمی تر با زنگ افزودنی جدید سازگار نیستند.

زنگ افزودنی جدید به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان را بدون اتکا به برنامه به شما اطلاع دهد. همچنین به عنوان MiniBase Chime شناخته می شود و صدا را می توان با به صدا درآوردن زنگ درب یا زمانی که حرکت در اطراف دستگاه تشخیص داده می شود، ایجاد کرد. 8 صدای زنگ مختلف برای انتخاب وجود دارد و همچنین صدا را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. زنگ درب تصویری می تواند تا 128 گیگابایت فیلم ضبط کند که روی کارت microSD داخل دستگاه ذخیره می شود.

ابعاد Eufy MiniBase Chime برای Video Doorbell E340 حدود 3.74 در 1.97 در 1.77 اینچ است. این گجت در یک محفظه پلاستیکی سفید عرضه می شود اما چندین جایگزین نیز در بازار موجود است. چند محصول تحت نام تجاری فرعی انکر و همچنین دستگاه هایی وجود دارد که از گوگل اسیستنت یا الکسای آمازون پشتیبانی می کنند.  Eufy Chime for Video Doorbell E340 با قیمت 39.99 دلار عرضه می شود. در حال حاضر هیچ جزئیاتی از در دسترس بودن زنگ افزودنی جدید Eufy در سایر بازارهای خارج از آمریکای شمالی و اتحادیه اروپا/بریتانیا وجود ندارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا