گوناگون

چادر مسافرتی جدید Jackery شامل یک مبدل انرژی‌ خورشیدی است

شرکت Jackery به تازگی چادر مسافرتی سقفی جدید مجهز به مبدل انرژی خورشیدی قدرتمند بوده که به هر اتومبیل اجازه می دهد تا یک آخر هفته یا بیشتر از شبکه فرار کند. اگرچه در حال حاضر فقط یک مفهوم در CES است، اما جکری می گوید که این چادر را در اواخر سال 2024 تولید می کند.

گفته می شود که پنل های خورشیدی جمع شونده تا 1000 وات زمانی که ماشین پارک شده و چادر باز و رو به جنوب قرار گرفته، تولید می کند. بر اساس برآوردهای جکری، این برای تولید 4.96 کیلووات ساعت در روز در غرب آمریکا یا 4 کیلووات ساعت در حین حرکت به سمت شرق کافی است. چادر سقفی را می توان با پنل های خورشیدی ساخته شده توسط هر تعداد شرکت از جمله Jackery نصب کرد.

اما آن‌ها پنل‌های انعطاف‌پذیر سبک وزن هستند تا مکانیزم تا شدن چادر را تحت تأثیر قرار ندهند و به ندرت کل سطح را به دلیل عدم تطابق ابعاد پوشش می‌دهند که منجر به راندمان تبدیل خورشیدی نسبتا ضعیف برای سطح موجود می شود. چادر سقفی Jackery با پر کردن کل سقف با سلول‌های خورشیدی و سپس گسترش آنها به بیرون، تولید برق را به حداکثر می‌رساند، در حالی که سیم‌کشی مورد نیاز برای تغذیه نیروگاه جکری را نیز به خوبی یکپارچه می‌کند.

چادر کانسپت یک نیروگاه جداگانه 1.26 کیلووات ساعتی E1000 Plus را تغذیه می کند که قادر به خروجی 2000 وات AC است. این برای کارکردن یک تهویه مطبوع قابل حمل 1150 وات برای حدود یک ساعت، یک یخچال ماشین 60 وات برای حدود 45 ساعت، یا یک اجاق برقی 900 وات برای یک ساعت کافی است – اگر باتری‌های LFP را برای ذخیره انرژی تا 5 کیلووات ساعت اضافه کنید.

E1000 Plus را می توان هنگام رانندگی (7 ساعت تا کامل) یا جک دیواری (1.7 ساعت) از ماشین شارژ کرد. مشخص نیست که جکری با چه کسی در تولید چادر شریک است. با این وجود، این کانسپت با تشک فوم حافظه، عایق، روشنایی کم نور به همراه کنترل رنگ و پارچه ضد آب با پنجره های خاموشی مجهز شده است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا