نرم افزار و اینترنت

احتمال اضافه شدن ویژگی ترجمه خودکار زیرنویس و زوم تصویر پروفایل به اینستاگرام

اینستاگرام ممکن است در آینده یک ویژگی دسترسی جدید به اپلیکیشن خود اضافه کند. به گفته الساندرو پالوزی، که قبلاً ویژگی‌های توسعه‌نیافته اینستاگرام را فاش کرده بود، غول رسانه‌های اجتماعی در حال کار بر روی توانایی ترجمه خودکار کپشن‌ها در ریلز است.

همانطور که از نامش می‌گوید، این ویژگی به طور خودکار زیرنویس‌های ویدیویی را به زبانی که بیننده ترجیح می‌دهد، ترجمه می‌کند. یک اسکرین شات از این ویژگی منتشر شده توسط افشاگر نشان می دهد که اینستاگرام ممکن است یک دکمه جابجایی جدید را در تنظیمات دسترسی اضافه کند تا آن را فعال کند. اینستاگرام به شما امکان می‌دهد کپشن‌های Reels را که روی پلتفرم ارسال می‌شوند، مشاهده کنید، اما در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند. کپشن‌های اینستاگرام به شما امکان می‌دهند بدون اتکا به صدا از آنچه گفته می‌شود مطلع شوید، که می‌تواند برای کاربران با توانایی شنیداری محدود مفید باشد.

با رفتن به تنظیمات اپلیکیشن می توانید کپشن‌ها را در اینستاگرام فعال کنید. از طرف دیگر، می توانید روی دکمه منوی سه نقطه در گوشه سمت راست پایین ربیز ضربه بزنید، سپس روی Manage captions ضربه بزنید. این شرکت متعلق به متا همچنین در حال کار بر روی یک به‌روزرسانی کوچک است که به شما امکان می‌دهد تصویر پروفایل یک حساب کاربری را برای زوم کنید. این یک پله بیشتر از اضافه شدن قبلی خود در سال گذشته است که اینستاگرام به کاربران اجازه داد تا با ضربه زدن روی آنها، تصاویر پروفایل را بزرگ کنند.

اینستاگرام در حال کار بر روی جریانی از ویژگی‌های دیگر مانند ایموجی‌های متحرک برای DM، غیرفعال کردن رسید خواندن، پست‌های مشترک، فهرست‌های مخاطبین متعدد و موارد دیگر است. اخیراً برچسبی برای تبدیل استوری ها به قالب، ابزار ویرایش هوش مصنوعی مولد، گزینه دانلود Reels و امکان اشتراک گذاری Reels با دوستان نزدیک راه اندازی کرده است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا