کنسول و بازی

بازی SMITE 2 معرفی شد

در سال 2014، توسعه دهنده و ناشر Hi-Rez Studios بازی SMITE را برای کامپیوتر منتشر کرد. بازی سوم شخص فانتزی MOBA با تم اساطیری در سال 2015 به ایکس باکس وان، در سال 2016 به پلی استیشن 4 و در سال 2019 به نینتندو سوییچ گسترش یافت. در سال 2020، Hi-Rez اعلام کرد SMITE بیش از 40 میلیون بازیکن دارد.

امروز Hi-Rez با انتشار تریلری در یوتیوب اعلام کرد که در حال کار بر روی یک دنباله مستقل کامل به نام SMITE 2 است. این بازی جدید عناصر اصلی SMITE اصلی را حفظ می کند اما ویژگی های جدیدی را اضافه کرده و بر روی Unreal Engine 5 اجرا می شود. SMITE 2 بر روی کنسول های ایکس باکس سری X/S و پلیی استیشن 5 و استیم دک و برای کامپیوتر از طریق Steam و فروشگاه Epic Games منتشر خواهد شد. بازی اصلی SMITE به وجود خود ادامه خواهد داد و در کنار SMITE 2 محتوا و به روز رسانی های جدیدی دریافت خواهد کرد.

اگر SMITE اصلی را بازی کنید، خبر بد این است که نمی توانید محتوای درون بازی و پیشرفت خود را به SMITE 2 منتقل کنید. خبر خوب این است که، طبق صفحه پرسش‌های متداول SMITE 2، هر Gem درون بازی که در SMITE دریافت کنید، چه رایگان و چه از طریق پول، به Legacy Gems در SMITE 2 تبدیل می‌شود. می توان از آنها برای خرید بیشتر محتوای درون بازی آن بازی با 50 درصد قیمتشان استفاده کرد. همچنین در SMITE 2 بر اساس پیشرفت خود در بازی اول، آنلاک دریافت خواهید کرد.

هنوز تاریخ انتشار نهایی برای SMITE 2 مشخص نشده است. با این حال، بازیکنان می توانند در وب سایت بازی ثبت نام کنند تا برای تست آلفای بسته که قرار است در بهار 2024 آغاز شده، انتخاب شوند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا